Korter haar..

Ik had lang haar, maar het was dood door het stijlen, en er moest sowieso een heel stuk van af, en de kapster beweerde dat een bob me leuk zou staan, dus ik heb een bob laten knippen, en het staat leuk ja, maar ik mis m’n haar, het duurt een jaar voor het weer aangegroeid is, oké, ik heb nu wel mooier gezonder haar, maar dan nog. Meisjes met lang haar zijn mooier vind ik! Bluh, ik baal. Maarja het móest gebeuren.

haha oke leuk, moet je hier een topic over maken?
je zegt zelf wel dat je baalt maar dat het beter is voor je haar dus wat moeten wij nu nog zeggen, je zegt alles zelf al?

altijd eerst over nadenken. Mijn vorige kapster beweerde dat kort (lees: 10cm lang) me ook leuk zou staan. Terwijl ze wist dat ik m’n haar lang wilde. Ik ben toen maar even naar een andere kapper overgestapt.

OT:Hoe lang is het nu? Is het een korte of een lange bob? Want dta kan verschil uitmaken. En wees blij dat ie nog wel mooi staat, een vriendin van me had ook een bob laten knippen, maar het stond bij haar niet. Dat is pas balen.

Nja het staat toch mooi, wees daar blij om. Niet bij iedereen staat het even mooi :slightly_smiling_face:!

Na een tijdje groeit het vanzelf wel bij. :angel:

Zuur:[
Het staat je mooi en je vind het zelf ook mooi staan dus je hebt het gelukkig niet zo heel slecht getroffen! Er zijn ook mensen die hun haar tot een rampzalige coupe laten knippen!

Heb geduld.
Ik ga vandaag naar de kapper en ik laat me ECHT NIET overhalen tot een kort kapsel.

Went wel, trust me :wink:

Nou ik laat het mooi weer meteen aangroeien. En ik had dit topic eigenlijk anders genoemd? Ö

Nou, congratulations meid, en wat ben je zielig.
Kom op zeg. Grow up.

Ja nu ben je vast lelijk ._.

Als het leuk staat, is het toch niet zo erg?
Net alsof alleen meisjes met lang haar mooi zijn…
en als je echt weer je oude haar terug wil, zijn extensions misschien een idee?

Ik vat je!
mijn haar was ook stuk.
Dus alles afgeknipt, en dan zie je iedereen met lang haar.
Maar weetje, als je nu lief bent voor je haar, dan kan je het lang houden!

Hehe, eindelijk iemand die het begrijpt, thanks tornainbow (: maar je hebt gelijk, en ik raak nooit meer een stijltang aan Ö
@cherr2: nou de meeste extensions zijn toch ongelooflijk duur of niet?

ik heb gisteren mn lange haren kort laten knippen en ben er super blij mee!
ik heb ook nog clip in extensions voor als ik soms weer even lang haar wil, gekocht bij de albert kyup in amsterdam voor 50 euries.

Het is altijd wennen als je van lang naar kort gaat. (zelf ook gehad)
Dnk dat jij er ook nog moet aan wennen … En je zegt dat die bob wel leuk is dus ik snap niet helemaal het probleem… Bedoel als je het afshcuwelijk vond en je niet overstraat durfde… uhm oké xD maar dit heet gewoon beetje zeuren om niks…
–dat vind ik—

Bob is trouwens wel handig in de zomer… dan langer haar…
En wat als bekend is en je weet het groeit wel weer terug… :wink: misschien heeel lang maar gebeurt wel. ik heb zo geluk dat mii haar super snel groeit dus ik ga altijd van lang naar kort… naar korter en weer lang XD

Ik ga niet meer mn haar stijlen. Het gaat serieus heel erg dood, en ik wil geen korter haar D:

Maar ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom je hier een topic over maakt ? ;X

foto?

ooh dat had ik ook heel erg door het stijlen . Toen moest er ook een stuk vnaf en toen stijlde ik nooit meer en werd me haar weer mooi enzo maar nu stijl ik soms weer en nu is het weer wat minder dus stop ik nu weer met stijlen voordat ik weer zo’n lang stuk eraf moet laten knippen.
Jaa indd laat eens een foto zien =).