-
Ik heb ook dun haar en het een aantal jaren terug kort laten knippen (net boven mijn schouders). Ik heb normaal wel een beetje slag in mijn haar (sinds ik shampoo zonder parabenen en siliconen gebruik veel meer). Toen ik het kort had laten knippen kreeg ik echter krullen, dus meer volume in mijn haar. Ik weet nou niet of je graag krullen wilt of het stijl wilt houden, maar als je wel meer slag/krullen wilt (als je al slag hebt tenminste, want stijl haar blijf stijl) dan is het wel aan te raden om je haar korter te knippen.
Waar ik me nu erg aan irriteer is dat als ik gewoon terug kijk naar foto’s m’n gezicht veel groter lijkt omdat mijn haar zo plat valt.
Was het maar zo’n feest, dat als IK mijn haar kort(er) liet knippen, dat ik oo krullen kreeg. Ik heb t geprobeerd, laagjes etc etc, en het effect was echt een jaren 0-kapsel. Bij mij werkte het dus niet.
Ik heb nu lang haar, tot aan mijn taille en voor volume draag ik het vaak in een knot en gebruik duurdere/luxere haarproducten.
Ik heb dan wel dik haar ipv dun, maar ik had het ook lang tot over mijn schouderbladen en het was te zwaar te stijl en te futloos. Toen heb ik het laten knippen tot ongeveer iets onder mijn sleutelbeen als je het naar voren doet zeg maarXD En nu is het lichter en heeft het meer volume.
Ik ga dan toch denk ik mijn haar wat korter laten knippen, en heeft iemand misschien ervaring met de elive vollume collageen shampoo?
Kan haar touperen ook een optie zijn?,
of na dat je hebt gedoucht mousse over je hoofdhuid verdelen…
Ik denk niet dat je persee je haar ervoor korter hoeft te laten knippen.
Succes!
je moet het dan niet tevaak touperen, want daarmee beschadig je je haar enorm!
Dat klopt, en je moet het ook niet te heftig/grof touperen daar beschadig je je haar inderdaad enorm mee!
Bij mij werkte het in ieder geval niet. een aantal jaar geleden had ik het afgeknipt tot net over mijn schouders, maar het bleef stijl en volumeloos. Mousse helpt bij mij ook niet. nu is mijn haar weer lang (tot op mijn onderrug) heb de hoop op krullen (met krultang) die iets langer blijven zitten dan een aantal minuutjes opgegeven. maar dit is bij mij het geval. Ik weet niet of jouw haar wel een lichte slag heeft? het maakt ook wel uit denk ik of je dik of dun haar hebt. Ik heb dun haar enijn zusje heeft dik haar, waardoor krullen en volume wel bliijven zitten.
Mouse werkt bij mij niet, alleen om het in model te houden.
Ik ga altijd slapen met nat haar, als ik er dan mouse t in doe word het stijl en als ik het niet doe krijg ik een redelijke flinke slag in mijn haar en blijft alleen de bovenkant wat stijler.
Hmm… Geen ervaring… Maar succes!
up
ik hoef ook niet echt krullen, alleen een wat voller effect dus dat er wat meer speeling in komt.