Korte wimpers.

Hey!

Ik heb hele korte wimpers zegmaar, en ik vroeg me af of iemand een mascara weet die echt goed zorgt voor lange wimpers?
Ik gebruik soms meerdere laagjes, met o.a. the falsies, het heeft opzich wel effect maar je ziet bij mij nog steeds niet echt me wimpers opvallen.
Door de laagjes worden me wimpers ook 'n beetje plakkerig zegmaar, dus als ik dan knipper komt er elke keer een beetje onder me oog, niet zo fyn dus.

Dussss, iemand tips?

X

Deze heeft veel goede reacties, duss…
http://partyflock.nl/topic/915074:De_kam_mascara.html
Dus het gaat eigelijk om het soort van borstelkammetje…
Proberen?

Hmm, het klinkt wel positief ja!
Ik zocht net een paar kam mascara’s op,
deze lijkt me wel goed;
lancome

ik heb echt precies hetzelfde probleem! maar zijn die speciale mascara’s niet heel erg duur?:blush:

En als je eerst probeert je wimpers te krullen? Of doe je dat al?

Er zijn ook wimperkrullers die heet worden…
http://www.shopping.com/heated-lash-curler/products
Alleen of dit goed is voor jje wimpers?

er bestaat een potje met haartjes erin en met een maskara borstel.
eerst doe je normalemaskara op, daarna doe je de haartjesmaskara aan de puntjes van je wimperharen, daarna doe je er normale maskara op, je herhaalt weer met haartjesmaskara, daarna weer normale maskara.
De haartje verlengen de wimpers, en de normale maskara zorgt ervoor dat ze goed gaan zitten. je krijgt verlengde wimpers. Extra haar, waardoor je wimpers langer worden.
Het is een klein maar duur potje, die me tante kocht bij een kapper(die die dingen uit het buitenland koopt). Ik heb zelf lange wimpers maar ik had hem wel eens mogen proberen. en idd me wimpers werden nog langer 0.o ik was verast.
in het potje zit alleen haren, heel dun en kort. ik weet verder niet waar je het nog meer kan kopen… en hoe het eigenlijk heet…
ik noem het haarmaskara, mrja geen idee eigenlijk,

ik heb ook hele korte wimpers omdat ze op mijn 3e zijn afgeknipt voor een oogoperatie =(

mijn tante had ze op haar zusse bruiloft met een krultang eraf getrokken 0.o ze dacht dat het zo werkte. toen moest ze nep wimpers. Maar ze zijn allemaal weer gegroeid.
groeien ze niet meer dan? mijn vriendin had ze namelijk ook afgeknipt, omdat ze dacht dat ze dikker en langer zouden worden ¬¬ nu zijn ze heel kort en wacht ze af. Ik zei tegen haar, dat ze dat niet had moeten doen :crazy_face:

lijkt me wel? ik ben eens door medicatie de helft van mijn wimpers verloren maar daar zie je niks meer van hoor!

hmm mijne zijn echt kort dus misschien waren ze van zichzelf al kort…voordat ze werden afgeknipt =/

haha geen idee. ik had ze helemaal niet meer. misschien is dat wel anders :stuck_out_tongue: