Korte shirts/tops

Bij de H&M zie ik steeds meer shirts die korter zijn dan een normaal shirt.

http://files.hm.com/media/products/A20/MLA20_0017_243R_79933.jpg

Hebben deze shirts een speciale naam ofzo?

ik weet het niet, maar ik ben wel benieuwd naar combinaties.
ik weet niet of het leuk is om hier een topic te maken met plaatjes etc?

Ja, maar ben het vergeten.

Cropped shirts

crop top<3 of cropped shirts, ligt er maar net aan wat je leuker vind klinken;)

heb d’r in een aantal weken tijd 4 of 5 gekocht, t’is geloof ik n beetje n nieuwe verslaving(a’).
m’n favo is een mooie nepleren zwarte(:
kan wel een keertje foto’s maken als ik t niet vergeet:’)

combineer het meestal gewoon met een simpel hemdje eronder (kleur is afhankelijk van welke kleur cropped tee je erover aandoet), skinny eronder aan en een mooi paar hakken. en dan verder nog wat ringen of armbandjes ofzo.
ze zijn lekker makkelijk te combineren en t zit echt lekker!

als je een mooi figuur hebt is het 's zomers zonder shirt eronder echt leuk!

Ja even vraagje tussendoor, nu in de winter draag ik het met een strak hemdje eronder maar vinden jullie het in de zomer ook zonder hemdje eronder kunnen?

^ Ja, heb d’r ook 2 en als het straks echt warm is, ga ik ze ook gewoon zonder wat er onder dragen.

Oke super dankjulliewel!

En om het zonder shirtje te dragen, vind ik wel het allermooist en stiekem wil ik dat ook gaan doen, maar ben alleen bang dat het als ‘hoerig’ gezien wordt op straat en in de stad enzo. Ben er nog niet helemaal over uit of ik dat lef heb.

mijn zus gebruikt ze bij het sporten dan ziet het er erg leuk uit

vorig jaar in londen liep iedereen ermee, ik heb er ook 1 maar durf er niet echt mee te lopen, tis ook nog niet het weer ervoor maargoed

oja met shirtje eronder vind ik het btw niet mooi

Met dansen gebruik ik 't ook wel, ik heb er 1 helemaal zwart van de H&M voor maar 8 euro. Ik dacht dat kan ik niet laten liggen, haha! Was ook al vrij lang op zoek naar zulke korte shirts, maar nu het een trend begint te worden, zijn ze best makkelijk te vinden nu.

Ik heb er ook een aantal en draag ze nu gewoon met een wit shirt/hemd eronder. :slightly_smiling_face:

Sommigen zijn wel leuk, maar die van h&m van dat plaatje vind ik te sportief om als gewoon truitje te dragen. Meer als sporttruitje Volgens mij staat zoiets mij ook helemaal niet.
Zonder hempje eronder is volgens mij wel een beetje hoerig, maarja als het deze zomer weer 40 graden gaat worden valt de hoerigheid van dat shirtje ook wel mee als je kijkt waar sommige mensen dan in lopen.
Maar het is (niet gemeen bedoeld) wel meer weggelegd voor mensen met een redelijk strakke buik (zonder hempje dan).

Ik heb een witte besteld bij de H&M, ik vind ze erg leuk!

en als je liever je buik niet showt kan je hem ook met een taille broek/short dragen (:

hahaha ik heb echt 5 van dat soort shirtjes, i love them<3
ik draag ze meestal met een wit of zwart hempje eronder.

hebben jullie wat foto’s van hoe jullie ze dragen of andere foto’s haha,
vind het lastig om nu te combineren, heb een zalmroze