Korte plukjes haar.

Hey,
ik heb lang haar. maar bij mijn oren heb ik aan allebei de kanten korte plukjes. een of andere manier groeit dit wel maar breekt het weer af?, het is verder wel gezond geen gespletenhaarpunten of witte puntjes. maar het word maa rniet langer. als ik een staart in heb lijkt het heel raar, het krult namelijk een beetje.
iemand tips ?

Zo kort knippen dat je er geen last meer van hebt?

dan lijkt het net bakkebaarden:S

Haha meid ik heb PRECIES hetzelfde, denk alleen dat er niet veel aan te doen is. Soms spuit ik wat haarspray op die plukjes en dan blijft het meestal wel ongeveer zo zitten.

*met ‘zo’ bedoel ik: plat, zodat de plukjes niet zo uitsteken zeg maar

NIET AFSCHEREN OF KNIPPEN! Dat is het zelfde als je haren op je lip hebt. Ze komen dikker en donkerder terug en dan lijkt het net schaam haar

zit het boven je oor?
ja dan heb ik het ook!

heel irietand

Als je haar teruggroeit na het scheren, komt het niet dikker terug.

http://www.girlscene.nl/b…ober/10x_feit_of_fabeltje
En dan naar beneden scrollen :slightly_smiling_face:

Maar dan zou ik het alsnog niet scheren of kortknippen want dat ziet er volgens mij niet beter uit ofzo…

Dat heeft een maximale lengte. Je haar kan maar tot een bepaalde lengte groeien. En dat verschilt op alle plekken op je hoofd. Boven je oor wordt het haar altijd iets korter dan midden op je hoofd. De ene heeft dat meer dan de ander, maar eigenlijk heeft iedereen dat.

okee bedankt voor dereacties. al lijkt het super stom zon krulletje soms staat het ook recht uit!