korte mouwen in de winter

Ik heb een vraagje; ik heb namelijk heel veel korte mauwen shirtjes in m’n kast liggen, maar in de winter kan ik die niet echt dragen. Ik heb misschien 1 vestje dat eroverheen kan, maar dat is het. Ik heb ook niet echt veel lange mauwen shirts, dus hoe kan ik die korte mauwen shirts dragen?
Echte vesten met ritsen vind ik niet heel mooi (ik trek de rits altijd helemaal naar boven, gaat automatisch), dus wat voor (beetje goedkoepe) dingen kan ik hier overheen doen??

Een open cardigan.
Zijn 15 euro ofzo bij de h&m.

cardigans, blazers…

Cardigans met knoopjes erover heen. Of gewoon zonder iets [lekker koud]

Ik denk dat ik ergens ga kijken voor een blazer, want die vind ik best leuk.

ik heb even je titel aangepast, :slightly_smiling_face:
ik zou ook een cardigan nemen

of gewoon in je t-shirt naar school gaan
(als je op een school zit waar het overal een sauna is, kan dat, anders zou ik het niet aanraden)

Nee, k vind het eerlijk gezegd ook niet erg praktisch om met korte mouwen naar school te gaan. Ziet er te zomers uit, word ik depressief van :pensive:

‘Mouwen’

Bij mij op school dragen er nog genoeg mensen korte mouwen, dus ik vind het nog wel kunnen.

wat ze idd zeggen, cardigan, blazer, maar je kan er ook een (dikke) sjaal bij doen. of bolero als je dat leuk vind.

Cardigan idd, gewoon basic kleurtje kun je echt overal wel kopen, en ook goedkoop overal ff kijken. of een zwart/wit lange mouwen shirt onder je t-shirt kan soms ook leuk zijn

Een shirt met lange mouwen eronder

Moet je toch echt cardigans of lange mouwen vesten (liefst allebei) gaan kopen want anders vries je dood haha.

Cardigans, blazers, bolero’s of gewoon ondershirtjes met lange mouwen.

cardigan blazers of lange mauwe eronder. :grinning:

Ikzweer het je! Dat heb ik ook!!!
Echt heel veel korte mouwen, en 2 lelijke lange mouwen shirts.
En eh, 3 vestjes
1tje vindt ik echt heel lelijk
en andere 2 zijn paars en groen.
Dat kan ik dus niet echt matchen met alles.

Ik heb nu mijn zakgeld voor 3 maanden gekregen, om UGG te kopen.
dus ik moet láááng wachten om nieuwe dingen te kopen :frowning_face:

bij mij op school dragen echt super veel mensen korte mouwen… het lijkt me wel heel koud :stuck_out_tongue:… maar het kan wel vind ik

koop gewoon een paar zwarte/witte/grijze basic longsleeves en draag die eronder,
eventueel nog cardigan erover ja, en je bent winterproof