Korte broekjes en rokjes op school: Wel of Niet?

Alweer een topic hierover?

Daar heeft werkelijk iedereen lelijke dikke benen in, dus ik zou de volgende keer toch nog maar een paar keer in de spiegel kijken voordat je die naar school aandoet :wink: een bermuda heet zo’n ding btw.

Daar ben ik het mee eens!
Alleen voel ik me er op school niet lekker in, dus doe ik het niet aan, haha. :stuck_out_tongue: Het is niet dat ik het sletterig ofzo vind, want ik vind het bij andere mensen meestal wel leuk.

dat vind ik niet, volgens mij heb jij gewoon de verkeerde korte broekjes gezien ofzo, of bij de verkeerde mensen. want ze kunnen heel mooi en sexy staan.

Ik draag zelf wel rokjes/jurkjes naar school! En al die mensen die er leggings onder aan doen: WTF, wie doet er in de zomer nou een legging onder een jurkje/rokje?

^ Ik heb er altijd een legging onder.

Is dat dan niet warm in de zomer :open_mouth:

uhh zo gek is dat neit hoor… ik hou niet zo van leggings maar een panty vind ik echt wel kunnen hoor. waarom niet. Zeker met de nederlandse zomers.

OT: ik vind eht wel kunnen maar ik voel me er neit heel erg fijn in om met zoiets korts naar school te gaan.

Wij mogen zelfs geen korte broekjes/rokjes aandoen. Dan krijgen we een jeansbroek op het secretatiaat.

Maar ik vind het wel kunnen, ja.

Ik vind het wel kunnen. Zeker als het heeel warm is.

Ja maar panty is iets koeler, maar legging is toch echt stof? Of denk ik dan heel raar :stuck_out_tongue:

Nou je hebt toch bijvoorbeeld ook Moslima’s die zich helemaal bedekken? Die zijn ook nog niet dood gegaan door de hitte.

Als je gewoon stof van een lichte kleur en een koele stof aan hebt beschermt het juist tegen de zon.

Ik krijg even … grappige ideeën bij deze opmerking. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat dan? :’)

Nou gewoon, vrouwtjes die helemaal van top tot teen zijn ingepakt en dan opeens bij bosjes neervallen. :") Totaal niet grappig bij nader inzien maar ik heb een aparte geest.

Als je geen dikke benen hebt, vind ik het wel kunnen. Iets langer dan een hotpants (niet dat het zo ontzettend strak zit) maar die korte broekjes die nu in zijn (wat ruimer, iets langer) vind ik wel kunnen. Rokjes niet, en al helemaal niet als je een string aan hebt … dat vind ik wel echt iets voor het strand.

Sowieso is het juist beter als je jezelf helemaal bedekt bij echte hitte. :stuck_out_tongue: Dus dan is het eigenlijk vreemder dat je halfnaakt over straat gaat haha.

Als het warm is trek ik gewoon korte broeken, jurkjes en rokjes aan hoor, ik vind het ook gewoon kunnen.

Ik zie het probleem niet van hotpants naar school dragen.
Wat is daar zo erg aan, als ik vragen mag?

ja ik snap het dus ook niet. Als ik een kort broekje aandoe denk ik er niet eens over na, maar nu ik dit topic heb gezien… Blijkbaar vinden heel veel mensen het wel een ‘‘big deal’’.