Korte broekjes en rokjes op school: Wel of Niet?

Hallo meiden :slightly_smiling_face:
Ik was benieuwd naar jullie mening, vandaar dit topic.
Wat vinden jullie:
korte broekjes, rokjes, jurkjes naar school
Wel of Niet?

Rokjes, jurkjes wel met panty.
Broekjes ligt aan hóe kort het is… Hotpants is een echte no-go vind ik.

Ja, prima.
Wie ben ik om anderen te verbieden iets te dragen.

Niet, dat vind ik meer iets voor op het strand/vakantie.

Zelf weten, maar ik vind het vies om met m’n blote benen op al die stoelen te zitten enzo haha. :’)
Maar dat heeft meer met mijn smetvrees te maken dan met korte broekjes zelf. :’)

Moeten ze zelf weten, maar ík vind dat het rokje niet associaaaaal kort hoeft te zijn en dan nog eens zonder legging e.d.

Ik vind dat het echt wel kan. Ik ga toch niet als het 30 graden buiten is met mijn lange broek naar school? En ik vind jurkjes/broekjes/rokjes juist super leuk dus zonde om het dan niet aan te doen…

Mwah, ik vind dat het wel kan.

Ik vind het allemaal wel kunnen, maar ik voel me er niet prettig in op school.
Ik doe in de winter wel ooit een rokje aan met een legging, maar jurkjes etc. eigenlijk nooit.

Ik vind kort snel hoerig voor op school.

Korte broekjes zijn echt onwaarschijnlijk lelijk. Bij iedereen, zelfs bij meisjes met stokjes als benen.

Pff, waarom niet. Doe wat je zelf wilt, zolang je je maar er lekker in voelt. Boeiend dat anderen 't sletterig of hoerig vinden, dan dragen ze 't toch niet (:

Amen.

Hmm, korte broekjes wel, korte rokjes niet.

Tuurlijk wel niet overdreven en anders met een legging/panty eronder.

Ik draag het wel, maar niet te kort. Dus geen hotpants of minirokjes.

^ja ik ook

hele korte broekjes niet, vooral om dat je daar eigenlijk geen legging onder kan dragen, dat is echt lelijk vind ik. korte rokjes wel, maar wel met panty/legging

ik ben zelf niet heel erg voor de rokjes, maar korte broekjes vind ik echt superlek om te dragen :grinning:

Vooral die broekjes tot boven je knie vind ik het beste :’)