Korte broek met legging/dikke panty eronder?

Vinden jullie dat kunnen (in de winter dan hea!) ? Een korte broekje met een legging of dikke panty eronder? Ik twijfel nogal :blush:

Ik vind dat lelijk.
Ontzettend lelijk ;p

ligt er aan wat voor kort broekje

als je het goed combineert kan het misschien leuk zijn, anders niet.

het kàn leuk zijn, ligt er aan hoe je het combineert enzo
maar het kan ook heel lelijk zijn.

Ehm… bijvoorbeeld een spijkerbroekje?

Ehm… bijvoorbeeld een spijkerbroekje?

jaaa, das hartsikkee leukk ! , wel n denim jeeans broekje. met zwarte leggin fso.

in de winter?

Ik vind dat bij modellen enz altijd heel leuk en mooi staan, maar zou het zelf niet durven.

ik vind het lelijk.
maar als jij het mooi vind moet je het gewoon dragen.

ik vind het bij een saaie kleding style er gewoon niet uitzien.
dus bij de meeste vind ik het niks.

maar als mensen het van je gewend zijn zulke dingen vind ik het leuk.
licht ook aan de combi natuurlijk

op die foto’s die hier worden gepost van die mensen die er altijd zo vet uitzien (inspiratie topic) daar vind ik het altijd wel mooi bij, maar meestal bij de ‘‘gewone’’ mensen op straat vind ik het niet zo.

Op koudere zomeravonden enzo draag ik het zelf wel vaak met een panty de nog een beetje doorschijnt. Maar in de winter zou ik het niet gauw doen. Ik vind een legging eronder minder mooi en al helamaal als je er dan nog een jas boven aan hebt etc.

Maar dat is mijn mening. Als jij het leuk vindt…

Dat slaat vrijwel nergens op?
Ik vind het leuk.

een kort spijkerbroekje, echt zo’n shortje is wel leuk!!
ligt wel aan de combinatie trouwens.

Kan leuk staan, je moet er wel een ‘‘figuur’’ voor hebben vind ik om leggings te kunnen dragen, anders is het echt vreselijk naar mijn mening x]

Bij een inspiratie topic ofzo ziet het er soms supergaaf uit! Maar in Real Life had een vriendin van me het aan en ik vond het super sletterig. Misschien ben ik de enige hoor, maar ik vind het te hoerig en zal het zelf ook niet aandoen.
Maar hé als jij je er goed bij voelt en het goed vind staan: lekker doen!

I like it!

Legging vind ik niet mooi eronder, panty wel en dat kan in de winter heel goed. Je kan ook dubbele laag doen :3

Onder jeans zou ik het btw niet snel doen, dat vind ik een rare combo. Het kan soms wel hoor, maar voor echte winter denk ik snel aan maillots en breisels en dat in combinatie met een zomershort vind ik vaak een beetje raar. Maar een kort wintersbroekje (corduroy, wol, fluweel) kan heel mooi zijn. Ik zou iig niet snel voor jeansshorts kiezen, daar vind ik eig alleen netpanty’s mooi onder staan of iets wat er een beetje op lijkt.