Korte Benen

Hallo iedereen,
Ik heb van mezelf korte benen (mijn moeder heeft dit ook),
Ik voel me er heel onzeker over, ook zijn mijn bovenbenen ook nog best wel stevig waardoor alles nog erger lijkt. Heeft iemand misschien tips om ze langer te laten lijken, of ‘strakker’ ofzo? En zijn er meer mensen met dit probleem? Alvast heel erg bedankt!

xoxo

Ja, dat “probleem” heb ik ook. En ik heb ook de perfecte oplossing, namelijk acceptatie. Daar wordt je een stuk gelukkiger van.

Niet te lange shirtjes dragen , hakken dragen etc.

het is maar wat je stevig noemt :’)

@saladfingers ja, dat is wel een goed idee :wink: ,
Haha ik wist niet eens dat zij korte benen heeft? Ze ziet er wel heeel goed uit haha,
Iig bedankt!

@sunrisesunset je hebt helemaal gelijk, maar dat is jammer genoeg makkelijker gezegd dan gedaan… :frowning_face:

Thanks! :wink:

Ze is behoorlijk afgevallen he. :stuck_out_tongue:

Accepteren =) Je kan natuurlijk altijd wel iets proberen! Zoals met kleding, of sporten.

Wat je ook kan doen is vanaf nu elke dag been workouts doen! Dat doe ik in iedergeval. :wink:

Broeken/shortjes/rokjes dragen met een hoge taille, daardoor lijken je benen iets langer

Nooit iets met horizontale strepen dragen,zo lijk je nog korter.
Verticale strepen is een aanrader.
Met hoge hakken toon je ook langer.
En doe ook speciale oefeningen om je bovenbenen te verstevigen want slanker lijk je sowieso langer.
Probeer ook leggings en skinny’s te beperken want die accentueren alleen maar de vorm van je benen.

En wees voor de rest vooral trots op wie je bent ongeacht de lengte van je benen.
Iedereen heeft wel iets waar zij of hij niet volledig tevreden mee is.

:sob::muscle:

Bedankt allemaal!

broeken dragen met verticale, contrasterende strepen. (zwart en wit bv)
Hakken.
Highwaisted shortjes die schuin omhoog lopen.
Als je blote benen hebt: draag er nude hakken onder.
niet te lange truien en shirtjes dragen.

Als je echt slankere benen wil zit er niks anders op dan oefeningen te doen, op youtube staan heel veel. Ook kun je misschien thigh gap oefeningen doen tegen je bovenbenen probleem.

Serieus niet zeuren, ik ben 1,76 en dat wil je al helemaal niet hebben!

:dry: …

is toch zo…

Nee.

Exact.

ehh is wel zo?