Korte benen & te lange broeken

Hi girls!

Na lang zoeken kwam ik nergens een topic tegen voor meiden die de volgende problemen herkennen, en ik geloof écht niet dat ik de enige ben die ze heeft.

• korte benen, brede heupen
  • alle broeken zijn te lang
  • broeken die qua lengte goed zijn, zijn niet skinny genoeg (mijn broeken moeten m’n benen net niet afknellen…)
  • één broek vinden die perfect zit en deze na een half jaar weg kunnen gooien omdat deze helemaal versleten is

Ik vind het echt lelijk als ik sneakers draag en m’n broek tot halverwege m’n kuit rimpelt.
Of als m’n broek half over m’n schoenen hangt omdat deze beneden zo wijd is.

Dus lieve dames, als iemand van jullie dé gouden tip heeft waar je met kleine benen de perfecte broek kunt scoren, dan ben ik je eeuwig dankbaar!

Ik heb hetzelfde probleem. Enige oplossingen tot nu toe:

• Kortere lengte maat nemen (lekker logisch)]
  • Je broek omvouwen.
  • De pijpen in laten korten. Dat kan al vanaf een klein prijsje. :slightly_smiling_face:

Heb je bij jou in de buurt ook de winkel Tally Weijl? Die hebben echt de beste broeken voor korte benen :slightly_smiling_face: Blijven ook goed strak hoe vaak je ze ook draagt.

Een vriendin van mij heeft hetzelfde probleem en zij vindt goede broeken bij de Only.

New Look heeft een speciale “Petite” lijn, ik weet niet of dat iets is?

http://www.newlook.com/eu/shop/womens/petite/jeans/_/N-b2bZehh

H&M heeft broeken met lengte 30 inch, die zijn kort (‘normale’ broeken zonder aparte lengtemaat zijn vaak 32 inch). Ook Hollister en Abercrombie hebben dit, die zijn van wat betere kwaliteit.

Alvast bedankt voor de tips! Ik ga zeker een kijkje nemen bij bovenstaande winkels :bowing_man:

Ik vind inkorten altijd shit, want dan knelt de broek m’n been niet meer af en is ‘ie niet meer strak genoeg, if you know what I mean :’)

Ik heb hetzelde probleem, inkorten is voor mij ook geen optie wamt dan ziy de knie in het model ineens halverwege mijn scheenbeen.
Laatst heb ik bij de vero moda broeken gevonden die passen. Verder heb ik nog geen goede modellen gevonden.

Topshop ook!

Jeans van A&F en Hollister idd, die hebben goede lengtematen.

bij de topshop heb je broeken in lengtemaat 28, echt een aanrader voor de hele korte beentjes :joy: ook heb je als je naar zalando gaat en dan bij dames staat er ergens ‘petite’ bij, als je die selecteert krijg je kortere kleding, ook broeken! Beide echt een aanrader

H&M heeft een lijn met body shaping pants geloof ik, die heb ik altijd! En die hebben ze in lengtemaat 30. Ik heb namelijk hetzelfde probleem! Ik vind wel dat ze nogal hoog vallen aan de bovenkant. Bij de Zara slaag ik ook altijd goed.

Ik heb hier ook lang last van gehad probeer de jeans van de bershka eens die zitten perfect. Vooral de push up modellen (zitten stiksels op je kont geen kussens :stuck_out_tongue: )

Story of my life :’) gelukkig is mijn moeder handig met een naaimachine dus dat scheelt.

Ik rol ze op of ik laat ze inkorten haha

Vind SOMS wel goede bij Levi’s, en die blijven echt heeeel lang goed. M’n eerste Levi’s kocht ik 4 jaar geleden & hij zit nog steeds perfect & is nog steeds mooi. Ze kosten wat, maar je hebt dan ook wel echt wat.

Broeken van de Zara passen soms opzich ook wel qua lengte, maar ik vind dat die nogal snel hun kleur verliezen…
Primark & Pull&Bear rekken snel uit, H&M ook.

Bershka is opzich ook nog wel iets waar ze af en toe wat hebben!

Herken het probleem qua lengte! Ben maar 1m55…

Tijd geleden de topshop petite collectie ontdekt, en die broeken…hemels! Ze zijn perfect voor mij! (Pak altijd 28 van lengte)

Die van hollister of abercrombie (s) kunnen ook wel goed zijn, alhoewel ze bij mij nog wat te lang zijn…

Ik heb dit probleem ook altijd! Daarnaast heb ik ook best dikke bovenbenen en kont maar wel een dunne middel. Ik wil om mn benen langer te laten lijken altijd een high waisted broek, maar dit is echt onmogelijk om te vinden. Gelukkig heb ik nu het perfecte model gevonden: Topshop jamie high waisted. Dit is echt de enige broek die bij mij perfect zit, misschien heb je er iets aan. Ik zoek nog naar iets wat even mooi zit maar wat goedkoper is aangezien deze best duur zijn. Bij abercrombie heb ik ook een paar keer goede broeken gekocht, maar sinds ik kleedgeld heb vind ik die echt te duur. Waar ik op zou letten als ik jou was, zijn broeken die bij normale mensen 7/8 lengte zijn (zodat ze bij normale mensen boven hun enkel komen). Dan zijn ze bij mij perfect qua lengte aangezien ze dus bij normale mensen boven hun enkel al stoppen. Ik hoop dat je wat hebt aan deze tips haha

stradivarius heeft hele goede broeken voor mijn figuur. (ik neem altijd de “cropped” jeans die voor normale mensen boven hun enkels moeten komen maar voor mij is dat precies goed lol)

Ik heb nu een jeans gekocht van Tiffosi jeans!
Ik ben 1m57 en de jeans is TU, en in lengte 30 (wat juist goed is). Deze broek zit echt geweldig, ze past mooi aan, en blijft zeer skinny. De broek opzich lijkt echt superklein, maar stretcht echt supermooi mee, zonder te hard te spannen & het voelt alsof je een legging draagt. De kwaliteit is ook echt geweldig.