kortaf

oke, ik ken dus een jongen.
en niet lachen maar ik heb nog nooit met hem gepraat:P
maar ik ken hem wel enzo.
maar het is nogal een lang verhaal:)
alleen ik vroeg eergister of hij nog een x wou afspreken maar hij kon het weekend niet en volgende week had hij iets en daarna was het toetsweek.
kheb eigenlijk het gevoel of hij er onderuit probeert te komen.
en ik moet eigenlijk beginnen met smsen.
daarna doet hij nogal kortaf vind ik.
maar moet ik hem hierop aanspreken?
en hoe?

edit:
ik sms en msn al best lang.
maar durf niet te praten.
in het begin zei hij wel dat hij me leuk vond enzo.
en daarna deed hij weer kortaf.
en toen weer heel aardig.
en nu weer kortaf:(
uhm help:P

miss moet je gewoon vragen hoe het zit? en zeggen hoe jij je erbij voelt.
gewoon van; ik heb het gevoel dat je er probeert onderuit te komen…
want als je zegt: jij probeert er onderuit te komen! beschuldig je hem meteen… :sunglasses:

succes

Eerst idd vragen hoe het zit, als hij dan nog steeds vaag doet, laten vliegen die vogel. :’)
Je wilt toch liever een vriendje die altijd (of nou ja, meestal) aardig en lief is?

Ik denk pas weer dat je het in een later stadia weer moet proberen en nu ff rust er tussen moet laten komen. Wil hij hierna nog steeds niet afspreken, dan neem ik aan dat je kan klok kijken en weet hoelaat het is.

Als jullie via msn praten; jongens zijn vaker kortaf op msn;).

Misschien doet ie kortaf omdat ie geen zin heeft om met jou te praten

Een vriendje van mij was altijd suuuuper kortaf op MSN. Zo is hij gewoon, maar hij was wel lief hoor.

Ot: Misschien is hij wel bang om iets verkeerds te zeggen? Misschien is hij wel andere dingen aan het doen? Jongens zijn anders dan meisjes denk ik. :stuck_out_tongue:

Gewoon eens vragen hoe het zit.

Ik zou hem even met rust laten. Als hij jou wel echt leuk vind, laat hij vanzelf iets van zich horen. Als je na een tijdje nog niks gehoord hebt, moet je vragen waarom hij niks van zich laat horen en waarom het altijd vanuit jouw kant moet komen.

.

Nee precies, en mss valt hij in het echt wel heel erg tegen.