Hay hay,
oke, ik ben meerdere verhalen begonnen hier op gs, en sorry ik heb ze nooit echt afgemaakt. Voor de verandering post ik hier een kort verhaal die wel af is :’) Het kwam zomaar in me op, en een groot verhaal kon ik waarschijnlijk niet van maken. Het zijn een stuk of tien kleine stukjes en het stelt niet gigantisch veel voor, maar ik vond het in ieder geval even lekker om iets te schrijven. Dus bij deze:
Verlamde liefde
“Wees voorzichtig,” zei Megan tegen Lucas die op het punt stond achter het stuur te stappen.
“Altijd,” antwoordde hij en drukte een kus op haar lippen. “Wij gaan er een gezellige dag van maken, niet?” Hij keek de auto in naar het twaalfjarige broertje van Megan, Danny, die hevig knikte.
Megan liep om de auto heen naar het openstaande raam van Danny. “Veel plezier he,” zei ze glimlachend en zette vervolgens een stap achteruit.
Lucas startte de auto en toeterend reed hij weg. Megan bleef nog even buiten staan en zwaaide net zo lang tot de auto uit het zicht was. Vandaag zouden haar vriend en haar broertje gezellig een dagje weg gaan naar een autoshow. Lucas was als een grote broer voor Danny en al twee jaar betrokken bij het gezin.
“Mam?” Megan liep het huis weer in en pakte de auto sleutel. “Ik ben bij Ivy,” zei ze.
“Is goed schat, ik zie je vanavond wel weer,” riep haar moeder vanuit de keuken.
Feedback en kritiek is altijd welkom!