Kort Verhaal. Sticks 18+ (Encore 0.5)

Hai lieve meiden!
[b]

Note vooraf:
Voor de mensen die ENCORE 1 zoeken, of ENCORE 2 (jaja ben er mee begonnen)
klik op onderstaande link:

http://www.wattpad.com/user/NienkeW

Ik post dit namelijk alleen nog maar op wattpad
Have fun!

xx Nien

Lieve Doris (Elijah) bracht me gisteren op een idee; waarom geen kort verhaal schrijven over de romance van Blake en Bash pré Encore? [/b]

Dus bij deze; welkom welkom bij dit korte liefdesverhaal en ik hoop dat jullie het leuk vinden!

I[i]k ga wel weer even een paar puntjes droppen:

• Verhaal is 18+ om een belangrijke reden: Er komt seks in voor.
  • Bevat veel expliciet taalgebruik
  • Bevat Homoseksuele erotiek.

Nou, vooraf ook nog een paar andere dingetjes.

• Dit verhaal speelt zich een tijdje VOOR Encore af, Lynn en Blake hebben elkaar dus nog niet ontmoet.
  • Liam, Tyler, Kai en Will zijn ook aanwezig in de tourbus! Dit speelt zich af als ze gewoon lekker aan het touren zijn. Dus Ella heeft nog met Liam. Maggie nog met Will en Carlos nog met Kai. Tyler is wel al single.
  • Zal geen spoilers bevatten voor Verlossing (die komt wss ook voorlopig toch niet meer online, verhaal word wss geschrapt, ga hem opnieuw schrijven)
  • Encore is hier nog niet super bekend, zijn net een beetje naam aan het maken, ze spelen nog als voorprogramma voor een andere band, de Savages. Die al wel ontzettend zijn gegroeid.[/i]
Encore 0,5 [size=14pt]Rechten van Nienes

Ben nu bezig met eerste hoofdstuk, maar wilde alvast openen! :slight_smile:

Note: schrijf dit vooral voor de lol, dus het wordt waarschijnlijk niet mijn beste meest doordachte werk hihi.

Ik hoop dat er mensen zijn die dit willen volgen, en straks het eerste stuk!

Liefs, Nien

Haha jaaa leuk! Ben benieuwd!

Ik volg sowieso weer!

Volgt!

[size=14pt]Mooie mannen en verkeerde verlangens.
“Liam? Liááááám,” blèrde Blake vanuit zijn krappe stapelbed in de oude, verrotte tourbus. “Kan je eventjes komen?” 
Hij drukte zijn voeten verveeld tegen het plafond en zuchtte, hij kon zweren dat hij weer een paar springveren voelde knappen. Een ritseling rechts van hem bracht zijn aandacht naar de raffelende gordijntjes, waar het perfecte gezicht van zijn Lekkere Liam tussen was verschenen.

“U roept?”
“Ik ben zielig,” kreunde Blake met een overdreven pruillip. “Ik ben ziek, mijn hoofd doet pijn.”
“Dan moet je niet zoveel zuipen, idioot.” Liam grijnsde een oogverblindende lach en ging naast hem zitten. “Schuif eens op, Zane.”
Gehoorzamend rolde Blake naar het uiteinde van zijn bed, om tegen de koude muur te belanden. Liam ging naast hem liggen en sloeg – zoals hij altijd braaf deed – zijn arm om Blake’s schouder, die tevreden hummend tegen hem aankroop.
“Nou vertel, wat scheelt er?” vroeg Liam en Blake kon het niet laten om even een hand door zijn dikke lichtbruine haar te woelen. Zijn haar zat altijd op zo’n sexy manier in de war, dat hij er moeilijk níet aan kon zitten.
“Ik ben ziek,” herhaalde Blake zielig voor hij zijn arm om Liams brede borst sloot, welke op dat moment op en neer ging omdat hij moest gniffelen.
“En wat kan ik daar aan doen?”
“Ik heb jeuk.” Blake keek op en Liam keek hem met zijn diepgrijze ogen een tikje verbaasd aan.
“En wat wil je wat ik daar aan doe?”
“Kriebelen?” vroeg hij met knipperende ogen. Liam lachte weer en Blake werd blij van het geluid. Misschien had hij dan hoofdpijn, maar het gelach – en aanwezigheid – van die gozer beurde hem altijd op.
Zonder tegen te stribbelen, kriebelde Liam over Blake’s rug, die tevreden zijn ogen sloot. Hij vond het heerlijk om bij Liam te zijn. Een halfjaar kenden ze elkaar inmiddels, volgens Blake nog niet lang genoeg. Net als de vele fangirls die de zanger van de Savages – de band die samen met de band van Blake (Encore) aan het touren was – inmiddels had, was ook Blake als een blok gevallen voor Liam Hunt.
Nou ja, gevallen was een groot woord. Liet hij het er maar op houden dat hij zichtbaar genoot van het bestaan van de man, want zeg nou zelf; een leuker exemplaar bestond er haast niet.
Op één na dan misschien. Eentje waar Blake al maanden – zo niet járen – achter aan zat, maar eentje die hem jammer genoeg nooit zag staan.
Een diepe zucht ontsnapte tussen zijn lippen.
“Wat scheelt er aan?” vroeg de rommelende (heerlijke) stem van Liam.
“Ach, niets,” mompelde Blake. “Je weet wel, hetzelfde gezeur als altijd.”
“Ahh… Dacht je aan Bash?” Liam liet de naam vallen van Blake’s oudste vriend, de man waar hij al zo lang gek op was. Blake kreunde en drukte zijn gezicht in Liams heerlijk ruikende shirt. Stiekem baalde hij dat hij Liam ooit verteld had over zijn crush op Bash. Of niet, misschien was het wel chill dat íemand het wist.
“Ja dus,” grinnikte Liam op zijn beurt en porde in Blake’s zij. “Willen je avances nog niet zo lukken?”
“Niet lukken?” Blake keek op. “Dat is een understatement. Die idioot weet niet eens dat ik besta.”
“Dat zal vast meevallen, Blakie,” zei Liam met een scheve grijns. (Blake zweerde dat hij bijna flauwviel bij het sexy kuiltje in zijn wang) “Of denk je dat hij niet op kerels valt? Hij brengt wel vaak groupies mee.”
Met een zucht schudde Blake zijn hoofd. “Nee, ik weet zeker dat hij bi is, net als mij,” begon hij, “ik bedoel, op de middelbare hebben we wel eens geëxperimenteerd samen. En ik weet dat hij vaker met kerels het bed in is gedoken.”
“Maar niet met jou?”
“Maar niet met mij,” bevestigde Blake.
“Ik snap het niet.” Liam hief een wenkbrauw. “Je bent best een leuke knul.”
“Hmm,” ronkte Blake tevreden. Hij liet een vinger over Liams borst strijken en keek hem zwoel aan. “Heb ik je al van gedachten doen veranderen?”
“Nope,” grinnikte Liam. “Nog steeds hetero, sorry gast.”
“Uch,” knorde Blake. Hij liet Liam los en rolde op zijn rug. Met beide handen wreef hij kreunend over zijn gezicht. Het duurde hem te lang, veel te lang, tot Bash een keer inzag wat er verdomme voor zijn puntneus stond. Blake deed alsof het hem allemaal niet interesseerde, alsof het hem geen fuck kon schelen dat Bash af en toe met vrouwen terug kwam (op een of andere manier, was het al een hele tijd geleden dat hij met een vent terug was gekomen). Blake deed immers hetzelfde, op seksueel vlak had hij zeker niets te klagen. Mannen, vrouwen, ze wilden hem allemaal en hij kon neuken wie die wilde. En dit deed hij dan ook, vaak.
Alleen diegene die hij echt wilde, wilde hem niet. Nee. Hij was verdomme zijn fucking beste vriend. Heel erg handig, Zane. Vallen voor je beste buddy.
“Ik ben gefriendzoned,” herhaalde Blake zijn gedachten. “Ik ben fucking gefriendzoned.”
“En daarom ben je zogenaamd ‘ziek?’” Liam gniffelde weer. “Stel je niet zo aan, idioot.” Hij porde hem in zijn zij en Blake kroop giechelend in elkaar. Hij kon niet tegen kietelen.
“Wat wil je wat ik er aan doe dan? Ik ben zielig. Niemand wilt me. Jij wilt me niet. Bash wilt me niet. Alleen goedkope sloeries willen met me neuken, en daar heb ik niets aan.”
“Ahh, Blakie.” Liam gniffelde weer en sloot zijn armen om Blake’s middel. “Misschien wil ik je wel, een klein beetje dan.”
Blake bleef roerloos liggen, terwijl Liam hem op zijn buik rolde. Zijn brede armen waren stevig om Blake heen gesloten en hij keek Blake strak aan, zijn scheve grijns nog steeds om zijn mond.
“Ehr, Liam?”
“Hmm?” Liam knipperde en Blake begon zich ongemakkelijk te voelen. Liam deed normaal leuk mee met Blake’s zogenaamde flirtfestijnen (Blake wist dondersgoed dat Liam een vriendin had, maar hij vond hem gewoon lekker en sexy, en moest op iemand zijn frustraties kwijt) maar zo ver als dit liet hij het nooit komen. Blake lag nota bene boven óp hem. Hij kon elke spier in zijn lange, strakke lichaam voelen, en begon nog net niet te blozen.
“Liam,” herhaald Blake weer, wat zachter dit keer. “Als je me gaat zoenen val ik flauw.”
Tot Blake’s opluchting (en een klein beetje tot zijn teleurstelling) begon Liam te bulderen van het lachen. Hij rolde Blake verder over hem heen en gooide hem zijn stapelbed uit.
Met een harde dreun kwam Blake neer op het tapijt. “Jezus, gast. Moest dat nou?” mopperde hij. Hij wreef op over zijn been en voelde door zijn zwarte spijkerbroek al een bult opkomen.
Behendig hupte Liam uit het kleine bed. Hij stak zijn handen in zijn zij en keek dominant op Blake neer.
“Jij,” begon hij met een zelfvoldane grijns, “gaat je nu douchen, omkleden en dan gaan we stappen. De rest van de mannen zijn al in de kroeg. Alleen jij lag weer eens in je bed te mokken, saaie drol.”
Zacht trapte Liam nog een keer tegen Blake aan, zodat hij haastig opstond en mopperend in de kleine, krakkemikkige douche verdween.
“Heb jij nog ergens een schone handdoek?” vroeg hij om het hoekje en hij kreeg per direct een handdoek in zijn gezicht gesmeten. Die in een warrig hoopje op de grond gleed.
“Succes ermee, idioot.” Liam trok zijn shirt uit. “En schiet op, ik moet ook nog.”
Stilletjes knikte Blake, zwaar onder de indruk van Liams perfecte lichaam. De man zag eruit alsof hij van de cover van de Sports Illustrated gewandeld kwam. Sterker nog, hij had inderdaad een paar weken terug op die cover gestaan (Blake had hem boven zijn bed hangen) en Blake kende weinig mannen die er zó uitzagen. Hij kon niets anders dan het waarderen.
Zijn junior begon het ook te waarderen.
“Blake, dude. Schiet. Op,” beval Liam en Blake verdween braaf in de douche. Prima, als hij wilde dat Blake ging zuipen. Dan ging hij dat doen ook. Hij ging Bash wel eens laten zien hoe leuk hij wel niet kon zijn.

Oh my. :grinning: Snel verder!

Haha jeeeej! Al 1 iemand die het leuk vind :smiley:

Jaaa echt leuk! Verder verder!

Omg nien wat doe je me aan, ik hou van je ik hou van blake en bash ik hou van jou <33
(ik fangirl net iets te hard op dit verhaal)
Ge-wel-dig fan-tas-tisch leeuk
You’re awesome

jeeeeeeeeeej! people Like it! :slight_smile:

Gelukkig hahaha, ik was bang dat het miss niet leuk was, want geen Lynn enzo.

Want dit laat een compléét andere kant van Blake zien…

Haha Blakie :slightly_smiling_face:

Heel leuk dit! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zalig! Ik ben ook al fan! Lynn of geen Lynn, blijft top!

Een kleine opmerking: “Ja dus,” grinnikte Liam op zijn beurt en porde in Blake’s zij. “Willen je advances nog niet zo lukken?” (dat moet avances zijn, toch?)

haha dankje!!

en merci, zou heel goed kunnen. Word veranderde het niet dus heb er verder niet naar gekeken (slecht I know)

Edit: Het is in dit geval idd avances, soms advances maar hier dus niet :slight_smile: dank

Oh echt, is advances Nederlands? Wist ik niet. In welke betekenis zou je dat dan gebruiken? Ik dacht direct aan het Engels. (sorry, studeer voor leerkracht Nederlands, heb al last van beroepsmisvorming :p)

Hahaha ja mijn fout, ik schrijf erg veel in het Engels ook. Vandaar de fout :cold_sweat:

Wauw! Wat mooi! Leuk om toch nog over Blake te kunnen lezen. Om eerlijk te zijn: ik vind het wel spijtig dat Lynn er niet in zit. Maar het geeft wel een mooi beeld over de andere kant van Blake! Ik lees graag mee, al hoop ik dat je zeker ook een deel 2 van Encore zal maken, zodat Blake+Lynn toch nog een vervolg krijgt :slightly_smiling_face:

haha no worries, ben druk bezig met deel 2 :slight_smile: Het word alleen wel geschreven uit het oogpunt van Dylan, niet van Blake. Maar dan kom je er alsnog achter hoe het met blake en lynn gaat :slight_smile:

Bash en Blake is gewoon hemels daar kan Lynn niet tegen op, geef nou maar toe jullie allemaal xx