Heee Iedereen,
ik zit hier al een tijdje op Girlscene maar durf het nu aan om ook eens een verhaal te posten. Reacties en opbouwende kritiek zijn natuurlijk altijd welkom! Veel plezier!
Liefs.
ONGELIJKE VRIENDSCHAP
- een kort verhaal
http://data.whicdn.com/images/30555259/tumblr_m1e5iu90fN1qeh05po1_500_large.jpg
Proloog
December 2012
Huilend sta ik in de witgeschilderde gang die naar bier en vaag naar zweet ruikt. In mijn ene hand heb ik mijn vuist strakgespannen om mijn mobieltje, in de andere zit mijn kettinkje geklemd, het kettinkje dat ik van hem heb gekregen. Met rode ogen hou ik het omhoog en bekijk de inscriptie. ‘Aron’, staat er in simpele letters. Er komt een rauwe snik omhoog uit mijn keel en ik laat mijn hoofd achterover rusten tegen de vieze muur. Dan draai ik me om en sla mijn vuist tegen de muur, veel te hard, waardoor ik de bovenkant van mijn knokkels eraf schaaf. Het doet verrekte pijn. Dan begin ik pas echt te huilen. Heb ik dit verdiend? Ik probeer rustig na te denken over wat er allemaal is gebeurd, maar ik voel alleen maar haat. En verdriet. En spijt. Ik laat mijn voorhoofd rusten tegen de muur, terwijl de zoute tranen langzaam over mijn wangen glijden en op de grond druppen.