[kort verhaal] Nelly

Hee guys,
Ik schrijf soms wel eens korte verhaaltjes. Dus ik dacht ik post is een keer een verhaaltje hier op gs. Kijken wat jullie ervan vinden :slightly_smiling_face: Oh het is trouwens wel een erg lesbisch verhaal haha.
Maargoed, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Nelly

In één teug drink ik m’n glas leeg. Als ik ‘m weer neerzet voel ik een pijnlijke steek in mijn onderbuik. Shit, ik moet plassen. Vluchtig kijk ik om me heen. De kleine kroeg staat vol met vrienden van Robin, die zijn gekomen voor haar verjaardag. Ik kan nu niet opstaan, dan neemt iemand anders mijn plek in, en zijn mijn kansen verkeken. Weer die steek. Ik kruis mijn benen in de hoop het stekende gevoel wat te verminderen. Een zucht ontsnapt van mijn lippen, het werkt niet. Zachtjes stoot ik Anne aan die naast mij zit, ‘Anne, ik moet echt vet nodig plassen.’ ‘Dan ga je toch even naar de wc?’ Maar ik wil niet naar de wc… Niet nu, ik ben net zo lekker bezig. Op dat moment komt er een jongen uit de vriendengroep van Robin naast me zitten. Oke, nu kan ik er niet meer uit, dan maar geen wc. Mijn ogen glijden terug naar Nelly, het meisje dat naast Anne zit. De hele avond houd ik haar al in de gaten. Stiekem maakte mijn hart een sprongetje toen ze eerder deze avond zo dichtbij kwam zitten. Vanaf dat moment gooide ik alles in de strijd. Dit was mijn kans. Het leek erg goed te gaan. We waren constant in gesprek, lachten veel en ze had zelfs al een biertje voor me gehaald. Het ging de goede kant uit, tot nu. Want nu moet ik naar de wc. Ik haal diep adem en probeer het dringende gevoel nog eens weg te stoppen. Dan plotseling staat Nelly op, ‘ja, ik ga naar de wc.’ Mijn ogen schieten op, dit is mijn kans! ‘Oh, ga je naar de wc, mooi ik moet ook.’ Terwijl ik een verontschuldiging mompel wurm ik me langs de jongen die naast me zit. Met mijn ogen tuur ik naar het achterste gedeelte van de kroeg. Het enige wat ik vind is een trap omhoog en een trap omlaag. Alleen welke leidt naar de wc’s? Snel kijk ik achterom, Nelly wordt opgehouden door de massa mensen. Een lichte paniek vormt zich in mijn hoofd. Waar de fack zijn die wc’s? Ik richt me weer op de twee trappen, naar boven of naar beneden? Dan zie ik plotseling een grote pijl op de witte muur geschilderd met daarboven het woord WC. De pijl leidt naar boven. Mooi, de wc’s zijn in ieder geval gevonden. Ik werp nogmaals een blik naar achteren, Nelly zit me vlak op de hielen. Met een bonzend hart loop ik naar boven. Eenmaal daar check ik mijn oogmake-up in de spiegel als ik een hand over mijn schouder voel glijden, ‘je ziet er mooi uit hoor meid.’ Zei ze dat nou echt? Of was het gewoon half sarcastisch? Dan herinnert mijn blaas me er weer aan dat ik eerst een toiletbezoek moet houden. Ik voel me opgelucht als ik het hokje weer uitkom. Terwijl ik mijn handen was voel ik dat de ogen van Nelly op mij gericht zijn en mijn hart begint nog harder te bonzen. Langzaam lopen we weer terug naar de trap. Ik betrap mezelf er op dat ik steeds langzamer begin te lopen. Nog maar een paar stappen en we lopen naar beneden… Om de tijd nog iets te rekken haal ik mijn labello uit mijn zak. Terwijl ik de labello op mijn onderlip smeer zie ik Nelly steeds dichter bij komen. Mijn bovenlip komt niet meer aan de beurt. Mijn hoofd leunt naar voren en onze lippen raken elkaar. Op dat moment raak ik volledig buiten mijn zinnen. Mijn benen worden slap en een gelukzalig gevoel vormt zich in mijn buik. Haar lippen voelen zacht aan, maar ze zoent hard en drukt haar mond stevig op de mijne. Terwijl ze haar armen om me heen slaat opent ze haar mond een stukje. Wanneer ik haar tong proef stokt mijn adem. Ik hap naar lucht en plotseling duwt Nelly me tegen de muur. Ik voel mijn hart bonken in mijn keel. Dan voel ik hoe haar lippen over mijn nek gaan en haar handen mijn lichaam onderzoeken. Ik kreun. Alsof dat nog niet genoeg was zoent Nelly me weer, dit keer nog steviger terwijl ze af en toe hard op mijn lippen zuigt. Haar hand zakt naar beneden en betast de binnenkant van mijn benen. Op dat moment beginnen haar heupen te bewegen. Met ritmische bewegingen stoten haar heupen tegen de mijne aan. Een tintelend gevoel overheerst mijn onderlichaam. Mijn hele lichaam verlangd naar haar… Kleine kreetjes van genot ontsnappen van mijn lippen. Ik hoor haar mompelen, ‘gosh, you’re tempting…’ Fack je moest eens weten hoe verleidelijk jij bent! Mijn handen glijden over haar rug terwijl Nelly haar lichaam steviger tegen de mijne aandrukt zodat ik haar volle lichaam op de mijne voel. Ik druk mijn vingers in haar huid en geniet intens. Één ding weet ik zeker, deze avond kan niet meer stuk…

Jeetje ging dat nou maar altijd zo makkelijk tijdens het uitgaan hahah :flushed:

tjaaaa :flushed:

Mooi!! Als dit echt zo snel gaat, dan weet ik wel wat ik nu wil gaan doen :cold_sweat:

Ghehe :flushed:
thanks guys :slight_smile:

Kunnen we nog meer korte verhalen van je verwachten? :slightly_smiling_face:

uhm, heb er nog ééntje liggen. Is ook nogal lesbisch haha. Maar ik schrijf niet heel regelmatig.

:upside_down_face: