Kort spel voor brugklassers

Hello people!
Ik ben brugklasbuddy en vanavond is er een activiteit voor brugklassers waar ik dus bij moet helpen. Ik zit op een post waar elke 4 minuten een ander groepje komt die een spelletje moeten doen waar ze punten mee kunnen verdienen.
Nu is dus mijn vraag of iemand een leuk kort spelletje weet wat geschikt is voor een groepje van 4/5 brugklassers
Alvast bedankt haha c:

kom je lekker laat mee xd
maar ik kan zo even niet wat verzinnen…

Geef iedereen een briefje & dan moeten ze een beroemdheid ofzo opschrijven & dan moet je die uitbeelden of nadoen ofzoo haha. :cold_sweat:

Duidelijkere titel aub

Ja of maak briefjes met voorwerpen er op en dat ze die op een groot vel moeten tekenen en dan moeten raden (:

Of op het bord natuurlijk :’)

Weet ik, maar is niet mijn schuld haha. Ik wist al wel dat ik mee moest helpen, maar kreeg vandaag pas te horen dat ik op een post zit en dus een spelletje moet verzinnen xd

lekker goed gereld van die mensen…
maarja, iets uitbeelden is wel leuk inderdaad.
ik ben op dit moment inspiratieloos dus kan je niet helpen xd

Al wel leuke ideeën btw! Iemand nog meer een idee?

Neem een touw, ene kant is ‘waar’ andere kant is ‘niet waar’. Lees een stelling voor zoals ‘een nederlander eet gemiddeld 50 kilo vlees per jaar’ en dan moeten ze waar of niet waar kiezen. Zo vallen er steeds mensen af.

oja ook leuk, dankje voor je reactie c:

iemand anders nog?

Een soort van mini pictionairy?

Eeh, koekhappen? :slightly_smiling_face:

of spijkerpoepen:’)

Hadden wij dit schooljaar gedaan (in het tweede)
Dus allemaal op de banken gaan staan en stoelen in het midden en dan wezen ze een stoel aan (was dan 1 januari zogezegd) en dan moest je zo volgens je geboortedatum op de juiste stoel gaan zitten (dus degene op de eerste stoel is het dichts bij 1 januari jarig, en die van de laatste stoel verst van 1 januari)

Ow en je mag niets zeggen, dus je moet het goed inschatten ;d