Kort sms vraagje

Als ik naar het buitenland wil smsen (wel binnen Europa), betaal ik dan tot de grens van Nederland en de ander de rest?
Ik heb weleens vaker naar het buitenland (buiten Europa) gesmst met iemand met een NL nummer, maar soms kwam dit op de afschriften te staan en soms niet. Ik kan het ook nergens op de site vinden.
Weet iemand van jullie dit?
Bedankt alvast

vanuit nederland naar het buitenland kost je niets.
vanuit het buitenland naar nederland wel.
best simpel (:

Oh oke dus ik kan zoveel smsen als ik wil ? :grinning: mooi haha

ik zou er eigenlijk niet van uitgaan dat dat kan, maar nog even zoeken. het lijkt me dat dat per provider of abbo verschillend is denk ik?
bij mij kost het namelijk wel geld, als ik niet weet dat iemand in het buitenland zit en ik sms kost het me wel meer geld.

of is dat laatst veranderd?..

jaa klopt, dat verschilt per abbo.

noujaa meestal moet jij betalen en de gene die gebeld word betaalt ook mee, maargoed

ja ik kan het dus niet vinden op de site van mijn provider er staat namelijk alleen: dit tarief geldt voor Nederlandse nummers. En er staat nog wel iets over het buitenland maar dat staat niet bij de bundel, maar er apart van

Volgens mij betaal je wel meer als je naar het buitenland smst! Toen ik vanuit nederland naar een italiaans nummer in Italie smste, moest ik heel veel extra betalen.

Ja als ik nu naar een Frans nummer sms kost het me 8 cent, maar het gaat dus om een nederlands nummer die in zwitserland zit:P

ow, nja sorry misschien is het in nederland anders (woon in belgiƫ) , ik ging er vanuit dat het tzelfde was (:

smsen naar iemand in het buitenland kost toch gewoon net zoveel als naar iemand in nederland
tenminste het heeft mij nooit meer geld gekost
en is toch wel regelmatig voorgekomen

same here.

bij mij kostte het wel meer, maar 2 cent ofzo. Maar bellen is wel duurder , naar het buitenland