Kort rokje; hoerig?

WAT in vredesnaam wil jij aantrekken? Een rokje met handschoenen? Of wanten, hoe je het ook wilt noemen. Vreeeemd. En witte uggs, Oh My Gay, serieus, misschien eerst een brilletje kopen? Ik weet niet wat je onder witte Uggs verstaat, maar mij lijkt me dat nou niet echt flattering in combinatie met eehm nylon kousen… en een rokje…

Apart van elkaar kan het allemaal best leuk zijn, maar bij elkaar klinkt het heulll vreemd, misschien even een foto? Dan oordeel ik misschien anders =]

Maarja, gelukkig hoef ik het niet aan :zipper_mouth_face:

Het is niet zo duidelijk, maar ja.

http://i36.tinypic.com/2wpt20j.jpg

Ik vind het niet hoerig, maar ik haat uggs gewoon. XD
Die foto van wat voor kous jij bedoelt vind ik gewoon op een panty lijken, dus met kort rokje (en MOOIE schoenen) vind ik dat prima kunnen. :slightly_smiling_face:

heee die foto zag ik ook al eens ergens anders voorbij fladderen…

ik hou helemaal niet van uggs, maar als je ze dan toch aan wil doen, doe dat dan bij een spijkerbroek ofzo… sowieso niet bij een rokje

Okeee, mijn mening is veranderd =] Die Uggs zijn lang niet zo wit als ik dacht, het is opzich best leuk alleen zou ik die uggs combineren met een broek, nog steeds niet mijn smaak, maar goed, jij doet het aan =]

Nou ja , het verschilt ook met je gedrag enso als je me snapt ?

niet echt hoerig hoor, maar ik zou de panty inruilen voor een legging aangezien het niet al te warm is

Kouuuuud! Maarja, ik vin Uggs echte winterschoenen en een nylonpanty en een rokje vrij zomers, dus ik vind de combinatie erg tegenstrijdig.

ik vind het wel kunnen, maar ik zou ook voor andere schoenen kiezen! uggs zijn wel leuk! maar onder zwart vind ik het niet zo heel geweldig staan

Met uggs ziet het er aaaaaltijd goed uit;p

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/12_04/aleshaBIG3012_468x989.jpg

okee ik geloof je
niet
xDD

ik vind het leuk! ik heb ook wellis een panty (dikke) zwarte bailey button uggs, en dan zon rokje die ‘elastiek;’ is zegmaar hha van de h&m en een shirt en trui ofzo of hempje met een cardigan en een leuke ketting of sjaal ofzo :slightly_smiling_face: nahja zo klinkt het heel kut maar ik vind het er leuk uit zien!:smiley:

Hou het klassiek.
Als je gewoon het bassic houd boven zegmaar :grinning_face_with_smiling_eyes: dan is een kort rokje niet erg. Als je gewone normale laarzen/hakken en een leuke coltrui erop met sieraden kan makkelijk.

De foto: ik vind het niet hoerig, het is alleen niet mijn smaak en het lijkt me koud. Het is niet duidelijk te zien, maar naar mijn mening is het rokje wat je daar aan hebt niet te kort.

Ik vind een rokje te kort als dat je als je bukt iedereen je onderbroek/slipje/string (weetikveelwatjedraagt) ziet ; )

Tja, 't is niet echt mijn stijl…
Persoonlijk vind ik korte rokjes iets meer voor de zomer, dan voor de winter.

kan hoerig zijn hangt van jezelf af en nja zo ver ik het kan zien op de foto vind ik eht nie mja slechte foto

Ligt eraan hoe je het combineert en hoe je er zelf uitziet. Als je gewoon het haar en de make-up van een hoer hebt, zie je er hoerig uit met een kort rokje etc…

jouw foto is niet hoerig!
heel mooi.
ben niet zo’n fan van uggs maar ja ;p

maar als je nou zo’n rokje tot net onder je ass hebt…

ik vind het wel leuk, alleen zou ik zelf een dikkere panty of legging aandoen omdat ik anders koude benen krijg :stuck_out_tongue:
maar waar zijn je handschoenen in je outfit (; ?