Kort haar?!

.

Als je twijfelt moet je het niet doen.

Voor de zomer lijkt me dat wel prettig.

Ik heb een bob waarbij het aan de voorkant net tot mn schouder komt en het achter wat is geschoren. En mijn haar was ook ongeveer zo lang als op die foto, over mn schouders.
Ik ben er zelf heel blij mee.

(:

Zo’n beetje wat Rihanna tijd terug had? (zeg ik nu zo uit mijn hoofd, zoiets had ze toch?)

Bedankt voor de snelle reacties (:

nee joh nie doen ! ö
want daarna heb je toch spijt dat je je prachtige, lange haar hebt laten knippen.
want zoals je zegt heb je dat niet meteen terug.
maar als je het echt wilt moet je het maar doen :cold_sweat: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[s]
maar ik zou het nie doen

Ik heb nu middellang haar, en ik vindt het verschrikkelijk. Ik wil ook weer kort haar. Veel toffer, en je kan vaker van kapsel verwisselen omdat je dan niet denkt ‘o o o daar gaat mijn haar’.

Dus ik zeg Ja. Doen. Maar vraag wel goed of het bij je hoofd past ( het kapsel wat je wilt)

knip het dan!:stuck_out_tongue:

Dat ga ik ook doen (: Binnen nu en twee weken. Mij maakt het niet uit hoor, ik knip het er desnoods zelf vanaf, ware het niet dat ik alleen belachelijk scheef kan knippen.

Anders begin je met half lang haar, zodat je er aan kan “wennen”, zeg maar. Ik heb ook kort haar gehad, nu laat ik het wat langer groeien. Heb een boblijn. En als je het kort doet, het is altijd wennen en uitproberen, hoe je het doet enzo. Succes ermee! :slightly_smiling_face:

Ja zoiets, alleen hij is symmetrisch op mn schuine pony na. Daar wil ik denk een rechte pony van maken als het wat gegroeid is.

ik heb mijn haar altijd laten knippen onder het motto “groeit wel weer aan”
ik zou het gewoon doen

Ik zou het niet doen.
Ik had heerst heel lang haar, en dat heb ik kort laten knippen…
ik was verdrietig !!
elke keer als ik in de spiegel keek werd ik er weer boos om,
waarom had ik het ook alweer gedaan?
en het groeide echt heel langzaam terug…
maar nu is het weer lang, gelukkig!
en ik maak die fout nooit meer…
maarja, ik zou het dus niet doen.
Maar het is altijd nog je eigen mening :wink:

Ik zou het gewoon doen.
Als je het echt niks vind laat je het gewoon aangroeien.

Zelf heb ik mijn haar heel lang gehad (tot onderin mijn rug) en tot de kaak aflaten knippen. Met je haar wassen en je haar borstelen is het dan wel even wennen :wink:

Miss even een foto van jezelf posten, dan kunnen mensen zeggen of ze denken dat het staat of niet?
xx. x3

Volgens mij kan je het wel korter knippen, maar niet zó kort!
Ga je spijt van hebben.
x

het groeit idd wel weer aan, dat is waar. Ik zal even kijken naar geschikte foto xD

bedankt voor de reacties!

editedit: & omdat ik niet even een geschikte foto had heb ik snelsnel een foto gemaakt alleen mn camera moet even worden opgeladen so mss nog na gitaarles so.

gewoon doen, heb ik ook gedaan… is veel mooier dan dat lange! niet zo saai en je kunt er veel meer mee.

die eerste 2 kapsels vind ik leuk!!
doen!

en het groeit anders wel weer aan :grinning:

ik ga ook altijd van lang naar kort endan laat ik het weer groeien en dan weer kort en ga zo maar weer door haha

.

Ik zou het niet doen! Ik had het zelf ongeveer op dezelfde lengte en had een bob laten knippen (die overigens helemaal scheef werd en het moest toen superkort geknipt worden) en ik heb echt mega veel spijt! Je hebt nu zulk mooi haar :slightly_smiling_face: