Kort haar wat moet ik ermee

[fgcolor=#AD4CAA][b]Ik heb mijn haar kort laten knippen…
ik heb er achteraf best veel spijt van… want het zit nooit in model het is een bobline… enzo…
weet iemand iets leuks om met een bobline te doen…??

ps.Beautyramp;)
xxx thnxxx[/b][/fgcolor]

Oehh heb je een schuine of een rechte? Ik heb een schuine laten knippen vandaag en ben er superblij mee :stuck_out_tongue:

ik zal btw zo ff foto’s plaatsen van men haar :wink:

Schuine :wink: weet jij er iets mee te doen??

Ooh dat is juist leuk! Wat is het probleem precies? Je kan variëren met een rechte/schuine scheiding, of geen scheiding en dan je voorste lok vast zetten naar achteren met een speldje. Je kan de zijkanten wegsteken/draaien/vlechten, á la Lauren Conrad zeg maar. Je kan het mooi bol föhnen, je kan het stijlen, je kan het met een beetje mousse en een föhn met slag dragen… Je kan variëren qua kleur (die van mij is felrood haha).

Ik hou van dat kapsel <3

Up? heb je foto’s trouwens :wink: en hoelang ben jij er per ochtend mee bezig>?? :kissing:

mijn zus heeft dat ook vind hetniet mooi meer doet s’avonds als ze haar gewassen heeft 2 vlechtjes en de volgende ochtnd heeft ze veel volume en slag

Foto heb ik nu ff niet, kom net vanmiddag bij de kapper vandaan haha XD Dus echt vers nieuw kapsel. Had al een schuine boblijn maar dan lang, deze is nu aan de achterkant meer opgeknipt ^^ Enneh, een kwartier denk ik? Ik douche in de avond, dan was ik mijn haar, en in de ochtend doe ik er ff de stijltang door heen en wat gel erin, klaar…

Gel?? Waar doe je de gel dan xD

Gewoon, een beetje aan de bovenkant zegmaar tegen het pluizen, en bij de haaraanzet, verdelen over mijn handen en dan tegen mn hoofhuid aan zo “rossen” en daarna netjes doen :stuck_out_tongue: Dan krijg ik meer volume haha.

Kijk anders effe hiertussen

http://www.youtube.com/re…=a-line+bob+tutorial&aq=f

oke :wink:
je moet trouwens wel met make-up opletten bij de bob :wink:

heb je n foto? dan kan ik je beter helpen

:wink: Ik zal het er zoo opzetten

Nouja ik draag nooit zoveel make-up, hou het bij oogpotlood, mascara en wenkbrauwpotlood meestal :stuck_out_tongue: Behalve bij het uitgaan. Maar bijv. smokey-eyes staan super hoor! ^^ Het is echt niet zo lastig als het lijkt allemaal :wink:

Ik had eerst heel lang haar en ik heb ook een boblijn laten knippen en ik had ook echt ontiegelijke spijt. Ik heb het gewoon in één lengte laten knippen en laten groeien, nu is het bijna tot op mijn schouders en ziet het er weer iets normaler uit.
Maar toen ik het net in één lengte had laten knippen zag het er écht niet uit, dat was echt afzien die maanden. Maar achteraf ben ik blij dat ik het heb gedaan haha. :’) Ik had toen gewoon de hele tijd een staart in.

Ik had ook een boblijn laten knippen, en toen heeeel lang laten groeien en nu is het eindelijk recht en over mijn schouders. <3 <3 <3 Wat had ik een spijt. Gewoon laten groeien dus.

Stylen!

Vind ik zoooo super mooi!
Mij staat het niet , maar ik vind het veeel mensen echt super mooi staan als je het stylt met wat volume derin enzo!

En als je het zo doet (stijlt enz) als Eva van de vorige x-factor?
Ik weet niet of je het gevolgd had maar zij heeft ook een boblijn gehad en ik vond het best leuk staan.

http://www.dexfactor.nl/wp-content/uploads/2009/04/whatever-backstage.jpeg

up?