Kort haar in model brengen

Hello allemaal.

Ik weet niet of hier al een topic over is. Kunnen we hier plaatjes of dergelijke plaatsen van korte kapsels (mijne is nu precies op schouderlengte) die we dagelijks in model kunnen brengen voor op school bijvoorbeeld. Ik heb het idee dat er niet veel te doen is aan kort haar en ik loop er altijd hetzelfde bij, ik heb ook vrij dun haar van mezelf, dat maakt het nog moeilijker. En het duurt zo lang om het uit te laten groeien. Ik ben toe aan iets anders, hopelijk brengen jullie me op leuke ideeen…
<3

Ik zit ook met dat probleem :[

• Met gel (of mousse indien je het net hebt gewassen) kneden, zodat het een beetje “springerig” wordt, en dan haarlak. (:
  • Ik heb in mijn bijna (nog 1 cm ofzo) “schouder lengte haar” een staartje. Gewoon standaard. Niet veel werk, en ik vind het er wel leuk uitzien. (;
    Dus: 1 of 2 staartjes.

haha niet letten op m’n hoofd. maar ik heb al 14 jaar lang dus kort haar ik heb het never afgeknipt maar het groeit gewoon supersloom.
ik krijg deze krullen doormdiddel van je hoofd ondersteboven houden mousse in je haar kneden even fohnen weer mousse en weer fohnen ect…
blijft bij mij ook heel de dag prima zitten !

sorry voor de grote van de foto. xo

ik heb mijn haar nu ook wat kort (ontkleuring bij de kapper wat fout ging). Nu ongeveer een centimeter boven mijn schouders. Er zitten nu heel veel laagjes in mijn haar want mijn haar is fijn van textuur. Ik doe er altijd wat paste of wax in zodat mijn laagjes geaccentueerd worden en dat ik een out of bed look krijg xD. Lekker wild dus. Het staat leuk vind ik. Soms doe ik ook een mutsje op. Dat vind ik ook leuk staan bij meisjes met kort haar.

• Dus laagjes om je haar wat voller te laten lijken en voor meer accent.
  • paste en/of wax. Ik gebruik Goldwell super ego of Goldwell shine spun.
  • Haarspay om het wat ‘vast’ te zetten. Ik gebruik dan John Frieda Sheer Blonde Crystal shine. (deze word niet zo hard en blijft flexibel en laat mijn blonde haar goed glanzen.)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! :slightly_smiling_face:

14 jaar?!
Wow.

Wauw jouw haar is echt prachtig, hier kan ik bijna jaloers op worden haha.

ik heb nu ook schouderlengte haar,en mijn haar is steil & dik.
ik doe het ook met wax&haarlak hihi.
en als ik geen zin heb, doe ik het gewoon in een staart

@ablabs aw superlief. persoonlijk heb ik er echt een hekel aan stik jaloers op meisjes die lang haar hebben !

& @tartaarsaus jep ben nu 14 dusja het gaat niet echt snel eh ! =(