korstjes op tepen

hee,
oke dit is echt heel vies maar ik weet niet wat het is en ik hoop dat een van jullie wel weet wat het is…
ik heb allemaal soort van korstjes op mn tepel… het doet pijn en het jeukt ook heel erg. ze vallen er vanzelf af en mn tepel blijft ook vastplakken aan mn beha dus der komt een soort van gelig vloeistof uit heel vies…
heeft iemand tips?
liefs

ik keek net weer even op google en ik zie allemaal berichten van dat je borst erop voorbereid om moedermelk te geven… ik ga der niet vanuit dat ik zwanger ben? oke nu ben ik bang xd

oei, ik zou naar de dokter gaan, want iemand die ik ken had ook een korstje en die heeft dus borstkanker
-ik weet niet of dat al kan op jouw leeftijd en ik wil je ook niet bangmaken ofzo haha maar ik zou het dus even na laten kijken-

oh gosh ik ben weer lekker bang aan het worden haha ;p en mn titel is verkeerd… kan een mod dat verbeteren in tepel? thanks!

Ik zou indd even langs de dokter gaan, t kan misschien ook een ontsteking zijn…

oeh sounds scary.

oei, ik zou naar de dokter gaan, want iemand die ik ken had ook een korstje en die heeft dus borstkanker -ik weet niet of dat al kan op jouw leeftijd en ik wil je ook niet bangmaken ofzo haha maar ik zou het dus even na laten kijken-

wat dat betreft, het kan. een meisje van mn school is op haar 15e overleden aan borstkanker.

Niet om je bang te maken trouwens, ik zou gewoon eventjes naar de dokter gaan (:

waarom ga ik morgen op vakantie? damn…

sorry wou je niet bang maken haha ;p

haha maakt niet uit! kan ik me in iedergeval op het állerergste voorbereiden haha ;p

ik zou maar snel naar de dokter gaan,het kan namelijk iets ergs zijn…
ik wil jou trouwens niet bang maken :slightly_smiling_face:

Misschien is het ook wel niet zo heel erg…
ik hoop dat je er met een zalfje vanaf bent.
Veel plezier op vakantie en ik zou even een afspraak maken met de dokter voor als je terug bent alvast. Succes!

het is nu duidelijk dat we haar niet bang willen maken :slightly_smiling_face:

bedankt iedereen!
ik heb nu geen tijd meer om naar de dokter te gaan dus kijk volgende week even aan hoe het gaat en als ik terug ben en het nogsteeds zo is ga ik naar de dokter!

Laat je weten wat het nou precies was en of het beter gaat ? (:

ja is goed!

Succes bij de dokter. =)

Dit heb ik ook een tijdje gehad. Ik heb gemerkt dat ik in mijn stopweek ook melk’ afgeef. Ik denk dat het ermee te maken heeft, ik heb het nu iig niet meer en ik ben voor zover ik weet ook niet zwanger (geweest).

Waarom gelijk van die dingetjes van borstkanker enzo o-o weet je wel hoe bang je daar iemand maakt? zeg dan gewoon ga maar snel naar de dokter…

Mja en borstkanker = aan knobbels en niet aan korstjes?