Korstjes (?) op hoofdhuid

Hey,
Op vakantie kwam ik er achter dat er wat harde dingen in mijn haar zaten. Ik denk dat het echt aan mijn hoofdhuid zit, omdat het pijn doet om het er uit te halen.
Nu blijven die dingen steeds terugkomen, iemand enig idee wat het is?
Heb mijn haar ook al uitbundig gewassen, dat heeft niets geholpen.
Ik heb geen jeuk of iets.
Het lijkt net of er bultjes/blaasjes iets op mijn hoofdhuid zitten.

Je hoofdhuid verbrand?
Daar kan het ook door komen. Aangezien je het op vakantie heb gekregen. :slight_smile:
En je hoofdhuid verbanden hoeft ook niet altijd pijn te doen…

Ik had vroeger altijd eczeem op mn hoofd en ook korstjes, als je het nog lang hebt zou ik lang de dokter gaan!

Gordelroos? Dat heeft mijn vader ook gehad, het klinkt wel bekend in ieder geval.

Misschien even naar je dokter of kapper bellen?

Wat dacht je van een dokter?

Verbranden zou kunnen, ik was idd al van plan om naar de dokter te gaan als het er over een paar daagjes nog zit, wilde alleen ff vragen of het iemand bekend voor kwam :’)
Met gordelroos heb je meestal jeuk toch?

Oh dat had ik een jaar geleden ook een tijdje, heb je heel dik haar? Bij mij is het heel moeilijk om al mn shampoo uit te wassen en dat droogt op in de vorm van korstjes haha

Misschien kan je niet tegen de shampoo die je gebruikt? Heb dat namelijk ook eens gehad en kwam door de shampoo.

Mijn zus heeft toen ze jong was een keer krentenbaard op dr hoofd gehad (onder d’r haar dus zegmaar), toen had ze ook allemaal kleine korstjes.

Maar het kan net zo goed iets anders zijn, dus als je er veel last van hebt zou ik gewoon even langs de dokter gaan als ik jou was :slightly_smiling_face: