Hallo mensen ik Weet er is een algemene acne toppic maar dat heb ik niet ik heb een heleboel roodheid in mijn gezicht heel veel korstjes door het peuteren of denken dat er een puist is. OOk soms uit het niks zit er een puist ben nog niet ongesteld 14 jaar. Iemand een tip😖
Zo
Ja wat is een oed reinigings middel
Van je gezicht afblijven!! Niet peuteren en krabben. Je gaat dan sowieso met vieze vingers eraan en dan wordt het nog erger. Je kunt ook nog sochtends en savonds je gezicht reinigen als je dat nog niet deed.
En geen dikke make up erop smeren, en als je dat toch doet dan savonds goed eraf halen
Puistjes zijn niet fijn! Ik had het op die leeftijd ook vaak maar ze gingen weg toen ik
- van mijn gezicht afbleef
- geen crème en andere middeltjes meer gebruikte voor mijn gezicht
- uit de pubertijd raakte
Gewoon goed wassen met reinigingsmiddel, zoals micellair water of cleanser. Het liefst twee keer achter elkaar cleansen, omdat er vaak nog een beetje vuil achterblijft na één keer. Een of twee keer per week scrub gebruiken. Als je dagcrème of zo gebruikt, probeer daar eens mee te stoppen. Misschien helpt dat ook wel. Verder: Van je gezicht op blijven! Dus ook niet je hoofd op je handen leunen tijdens de les.