Korstje in navel

* Ik heb in mijn navel elke keer korstjes zitten, die haal ik elke keer eruit en komt elke keer nieuwe en binnen in is het helemaal rood, echt heel raar. Ik weet niet wat het is. Kan iemand me mss helpen? *

Niet aanzitten.

het is slecht als je je navel wast met zeep of iets dergelijks. het is ook slecht als je er veel aan zit, of er in peutert.
je moet af en toe voorzichtig je navel schoonmaken met een wattenstaafje, met ik dacht een heel klein beetje babyolie erop!

Maar het is nogal vies, en als ik het laat zitten dan ruik je zon vieze geur… Ik vind het echt heel naar!

wat zij zegt.

Idd, niet aan zitten. Wanneer je er steeds aan zit gaat dat korstje weer weg, maar komt er weer een korstje dus heeft het helemaal geen zit dat je het eraf haalt.
Dus gewoon niet aan zitten.

* Oke bedankt meiden!! *

niet teveel aanzitten, en als je het niet vertrouwt naar de huisarts.

Ik weet wat het is! :stuck_out_tongue: Berg! (Dat hebben baby’s soms ook op hun hoofdhuid)

Ik heb dat zelf ook gehad. Toen ik net een navelpiercing had durfde ik er niet te veel aan te zitten, ook niet met de handdoek. Daardoor bleef er vocht en zeep zitten en daar komt het door. Gewoon goed afdrogen na het douchen dan is het zo weg :wink:

oohh bedank!! Maar het is binnen in ook helemaal rood, soms denk ik dat het bloed is maar de huid is gewoon zo rood binnen in en babys hebben geen rode hoofdhuid toch… *