Korset

Hallo iedereen,

Ik weet dus niet als er al een topic bestond over korsetten maar ik heb een vraagje…
Ik hoorde van korsetten kan je je taille trainen (afvallen paar centimeters) maar dus wel echt bij die van de stalen baleinen. heeft iemand hier vestend van?

Ik ben op dit moment bezig om te bestellen maar ik wil ook niet al te duur want 80,- vind ik beetje absurd…
Ik kwam dus uit op een ''zwart steel boned underbust corset" maar dan van leder… ik hoorder echter dus dat katoen met stalenbaleinen helpt… Weet iemand het verschil tussen leder en katoen?

mvg =)

-

heel erg bedankt! Ik laat het zeker meten! wel duur :frowning_face:

Ik heb ook een echte underbust corset met stale balijnen, heb daar ook 80 euro voor neer moeten leggen en ik denk niet dat je een goede voor veel goedkoper zal vinden. (ik heb hem wel al 6 jaar en ben er nog steeds wel blij mee, dus voor mij was het het geld waard :slightly_smiling_face: )

sorry voor mijn late reactie,

ik heb nu ook eentje gekocht voor 85 euro. veel goedkoper waren ze er inderdaad niet.
Heb ook minder last van mijn rug. en verder ben ik er ook heel blij mee :wink:

ik heb er nog wel een paar ongedragen liggen van een iets te enthousiaste bestelling :cold_sweat: maat 22" spiraal stalen balleinen,stalen busk, gevoerd met katoen voor om je huid goed te laten ademen en met een modesty panel en waist tape zovel over als onderborst modellen.

Droeg jaren lang corsetten maar ben het een beetje “ontgroeid” zeg maar.
Mijn favo hou ik nog wel maar die was ook wel 200+ euro en de rest mag wel voor rond de 60 p.s weg.

Als je ze regelmatig draagt krijgt je lichaam idd een slankere zandloper vorm maar dat duurt wel een paar maand dat het echt in “vorm” is ipv dat het na een paar minuten weer terug zakt :wink: