Korfbal. Do of don't?

Ik zit al van af mijn 5e op korfbal. Korfbal is voor mij heel belangrijk, maar de meeste mensen begrijpen niet dat het leuk kan zijn. Nou is mijn vraag: ‘Wat vinden jullie ervan?’

Ps. Als je korfbalt, of gekorfbalt hebt wil je dat dan a.j.b er bij willen zetten?

Greeetz!

1 like

Ik zit op korfbal… en ik krijg dat meestal ook te horen, maar mij boeit het niet als ik het maar leuk vind toch… :slightly_smiling_face:

Ik ken toch wel wat mensen die korfbal doen. Zelf heb ik het op mijn 9de/10de gedaan, maar na 2 maanden alweer gestopt. Het bleek niet echt iets voor mij te zijn, maar het ging ook niet omdat we telkens op zaterdag match moesten spelen, en mijn ouders vaak in het weekend moesten werken.(En op je 9de heb je liever dat je ouders je brengen etc he)
Ik vind het dus een gewone sport zoals een ander.

Ik zit zelf niet op Korfbal maar op Handbal, maar heb het wel al meerdere keren gezien/gedaan. Opzich vind ik het spelletje wel leuk, het gooien in de korf het hinderen van de tegenpartij e.d. Maar wat mij niet aanstaat is dat je aanval en verdediging moet afwisselen, oftewel je team in principe splitst. Ik vind dat zo’n vreemd principe ? :S

Ik zit zelf al 9 jaar op korfbal.
En mij maakt het ook niks uit wat andere er van vinden!

SOrry maar ik heb een hekel aan korfbal
Aantal keer gespeelt en ik vond er niets aan
Zelf zit ik op handbal en dat is stukke leuker
Het lijkt mij ook saai, je doet een keer je hand omhoog en de tegenpartij mag niet scoren, nou wat een verdediging

Ik heb op de basisschool meegedaan met korfbal wedstrijden (vanuit school),ik vond het wel leuk.
Als jij het leuk vind, vooral blijven doen!

Ik zit bijna 8 jaar op korfbal en het is nog steeds heel leuk

Ik heb er 8 jaar opgezeten,maar moest vanwege een ruzie(die overigens al opgelost was vóoooor dat iemand het bij het bestuur meldde, die er niks mee te maken had) mijn vereniging verlaten

Korfbal is zeker een Do

Ik zit er nu 8 jaar op en het is nog steeds erg leuk. bij ons in het dorp zitten heel veel meiden op korfbal dus wordt er bij mij niks over gezegd

ik vind korfbal vreselijk
maar als jij het gewoon leuk vind dan moet je je niks van andere mensen hun meningen aantrekken (:

ik korfbal al 9 jaar en ik vind et nog steeds leuk! krijg wel vaak negatieve reacties van mensen die denken dat het een slap aftreksel van basketbal is, maar meestal zijn dat de mensen die er zelf totaal niks van afweten :wink:
btw waar korfballen jullie? ik bij De horst in groesbeek

Ik speelde altijd in het schoolteam op de basischool. echt goed waren we niet maar het was wel superleuk!

sorry, dubbelpost!

DO, of course, ik zit erop vind het superleuk! Ben wel slecht maarjaa, het lijkt erg op basketbal vind ik!

X.

Sport is sowieso een don’t voor mij.

Ik ken heel wat mensen die het doen.
Heb het zelf nooit gedaan of een wedstrijd gezien.
Maar in mijn oren klinkt het nogal stom, maar dat is een vooroordeel.

doe dan basketbal vind ik, mag je wat meer en er zitten leukere jongens op soms;) oh en het is binnen!Maarja ik vind dat iedereen zijn eigen sport heeft, je kan niemand dwingen om een sport leuk te vinden toch?
Alhoewel ik vroeger ook basketbal kutsport Toen vond ik er nog niet op zat.:wink:

Ik persoonlijk vind het geen leuke sport, paar keer gedaan maar ik vind het gewoon echt niet leuk. Maarja als jij het leuk vind moet je het natuurlijk gewoon blijven doen :slightly_smiling_face:

DON’T.
Heb er een 2 jaar opgezeten, heb er zeer slechte ervaringen mee.