Ik vroeg me af of er iemand bekend is met Koreaanse cosmetica?
Ik gebruik een Koreaanse BB cream.
Ik gebruik op dit moment een CC Cream van Etude House
Ja! Vooral liptints van Peri Pera zijn liefde. Ik wil ooit nog een cushion faundation kopen, maar het is nogal moeilijk om een goede kleur te vinden via internet.
Ik kan geen korea meer zien
ik gebruik een moisturizer/serum en facewash van een of ander koreaans merk. kan het alleen niet lezen.
Wat is er mis met de Cosmetica die in de winkel te koop is?
Ik snap dat je hiermee doelt op de Koreaanse spam op girlscene waar ik persoonlijk ook gek van word maar vind dit een erg onnodige en rare reactie op een vraag die toevallig Korea gerelateerd is maar verder helemaal niet met die spam te maken heeft.
Waarschijnlijk bedoel je het als grap maar wilde het toch even zeggen.
Ik heb echt geen verstand van Koreaanse cosmetica. Eerlijk gezegd leef ik een beetje met het vooroordeel dat cosmetica uit Azië mogelijk bestanddelen bevat die in Nederland niet bij productie mogen zijn toegepast. Vind ik een beetje eng.
Koreaanse cosmetica wordt beter getest op ingrediënten dan in Europa. Namaak cosmetica (beroemde westere merken of juist merkloos) uit Azië kan nog wel eens een risico zijn omdat niemand echt weet wat er in verwerkt zit. Maar bij Aziatische merken zoals Etude House, Lioele, Misscha etc. zijn gewoon veilige merken om te gebruiken. Juist Koreaanse make-up en huidverzorging bevat betere en veiligere bestanddelen dan die van het Westen. Ze maken veel meer gebruik van natuurlijke ingrediënten. Vooral de techniek van huidverzorging ligt 10 jaar voor dan in het Westen en dat heeft dan vooral te maken met de producten, productie en ingrediënten.
Bedankt! Dat was informatief
Geen probleem!
Wow dit heb ik nooit geweten, top! Ben ik even blij dat mn bb cream van Misscha is :’)
Ik gebruik al een aantal jaar skin-care en make-up van Koreaanse merken en ik ben zeer te spreken over de kwaliteit. Vooral omdat ik een bleekscheet ben is hun foundation top .
Hoe kom ik aan Koreaanse cosmetica? Ben erg benieuwd na het lezen van dit topic!
Ik bestel zelf al jaren van beautynetkorea. Betrouwbaar, erg snel binnen, nooit problemen gehad en je kunt er betalen met paypal .
Heeft iemand nog andere sites/plaatsen? Want ik heb geen paypal of creditcard oid.
Ik heb geen ervaring met Koreaanse make up, maar ik ben na het zien van dit filmpje wel erg geinteresseerd in die peel-off wenkbrauw gel: Peel Off Lip & Eyebrow Tattoo Review | TINA TRIES IT - YouTube
Wauw, als tegenwoordig ook geen grappen meer gemaakt mogen worden