Koreaans~

Hey, sinds een tijdje geleden ben ik dus bezig met koreaans leren :flushed:
Is er hier iemand die kpop fan is? Of ook koreaans leert?

Bedankt voor de tip :slightly_smiling_face:, Ik zal kijken. In preciepe weet ik wel hoe ik het moet leren etc, maar ik heb niemand/niet veel mensen in mijn omgeving die iets met Korea hebben :p. (1 persoon~) dus ik was benieuwd :flushed: :flushed:

Geen koreaans. Kan wel japans
wat ik je wil aanraden is koreanpod101
ik heb de 101pod gebruikt voor russisch en japans en je leert echt super snel.

Haha ik snap wel hoe je je voelt
ik heb in mijn omgeving ook nooit iemand gevonden met dezelfde interesse voor japan
meestal zijn die mensen erg bezig met anime wat gewoon niet mijn ding is.

Ik ben ook Koreaans aan het leren. Ik ben nu nog vooral bezig met de basis en deze site heeft me best wel geholpen voor het Hangul
Learn to read, write and pronounce Korean En op youtube is er een kanaal met KoreanClass101 wat je misschien ook handig vind.

Zelf ben ik ook een groot fan van Kpop en daar is ook al een topic van
http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/korean-music-266233.0.html

kajdshkasjf s
Ik ben ook kpop fan :grinning: . Ik ben ook koreaans aan het leren. Daarvoor gebruik ik deze site. De site is wel in het engels. http://www.howtostudykorean.com/
Je moet gewoon naar de units gaan en dan kom je vanzelf verder. Ik ben nog niet zo ver met leren omdat ik met school zit maar het heeft heel veel informatie.

Hier nog een kpop fan haha :slightly_smiling_face:

Haha, ja, die site van het hangul leren heb ik ook gebruikt en het is erg handig :slightly_smiling_face:. Bedankt voor het topic! & Koreanclass101 en 90dayskorean gebruik ik nu online vooral :slightly_smiling_face:

Yeyy :slightly_smiling_face:, ik kwam die site inderdaad tegen :slightly_smiling_face:. Ik zal even kijken! Leek me namelijk ook erg handig :slightly_smiling_face:

Ik zou oppassen met Rosetta Stone, wat ik daar over hoor is altijd extreem goed of extreem slecht.