koptelefoon kopen, hoewaarwelke?

hee mensen!
ik wil graag een koptelefoon kopen. voor gewoon muziek luisteren, en ook om hem op mijn versterker te gaan gebruiken.
hebben jullie tips voor leuke koptelefoons? waar ik die kan kopen?
of bijv. online.
ik zat te denken aan een skullcandy maar dat is wel redelijk prijzig.
iemand ideeën?

xx

skullcandy is gewoon awesome. Volgensmij heb je die ook al voor rond de 30 euro?

volgens mij was hier al een topic over, even zoeken ? :slightly_smiling_face:
uhm maar ik zag laatst ook iets bij de mediamarkt misschien daar even kijken? was niet heel duur volgens mij.was wel standaard zwart, maar kan je wel opvrolijken :slightly_smiling_face:

WESC! :grinning: is wel duur, maar ik vind skullcandy niet zo mooi (:

Mijn Skullcandy werkte naar een paar maanden niet meer. En bij een vriend van mij brak hij simpelweg doormidden.

Daarom zou ik ook gewoon nooit meer een Skullcandy kopen. Maar het is natuurlijk jouw keuze.

ik heb 1 van 10 euro uit de hema :slightly_smiling_face:

Ik heb een Panasonic RP-HTX7. Verkrijgbaar in verschillende kleuren. Goede kwaliteit. Op Ebay had ik hem voor ¤32 euro inclusief verzendosten, in de winkel kost hij geloof ik 60. Zelf heb ik een roze met een zwarte band.

http://www.gearfuse.com/wp-content/uploads/nick/2_jan07/panasonic_rphtx_thumb_1_1.jpe

Vraag me af hoe jullie dan met je spullen om gaan.
Heb de mijne al 2 jaar en hij doet t nog prima, en ik ben niet eens super voorzichtig ermee.

Vriend van me heeft nu al iets van 6 skullcandys en zweert erbij.

Bij de action krijg je zo’n soort model als Skullcandy voor ¤3,- ofzo, had eerst zelf een echte Skullcandy maar die was al na een maandje kapot, die van de action heb ik nu al 3 maanden ofzo…

edit: al is het niet echt een supermooie haha, ga er niet in publiek mee lopen omdat ik het zelf niet mooi vind. Maar voor thuis…

Nou, ik gebruikte hem sowieso alleen binnenshuis en borg hem altijd netjes op als ik hem niet gebruikte.

sennheiser! heb er zelf ook een en ben er heel tevreden over

ik heb een skullcandy, nu al een jaar ofzo. is ook nogsteeds niet kapot. en ben er vooral niet zuinig mee.
maar skullcandy’s zijn geweldig, en nieteens zo duur. :wink:
maar ik weet niet hoe die winkel heet, het is een winkel bij mij in de stad, met allemaal apple dingen, ook ipods&zoo, maar daar heb ik 'm gekocht.

(is trouwens Apeldoorn.)

Als je voor mooi uiterlijk etc wilt gaan skullcandy en wat minder geluid dan de volgende… als je voor goed geluid wilt gaan Sennheiser als je voor cheap wilt gaan action :stuck_out_tongue:

Heb zelf een skullcandy en ben er wel blij mee

haha die heb ik laatst voor een vriendin van me gekocht.
voor haar verjaardag. hij is idd wel grappig maar niet zo mooi. en ik wil echt een goeie. :stuck_out_tongue:

Skullcandy’s… Zijn niet de beste kwaliteit. Niet qua geluid en niet qua bouw. Ik ga altijd supervoorzichtig met m’n dingen om, maar 1 van m’n skulls is doormiddengebroken, de andere is intern iets kapot gegaan (in het draadje). Ook voor muziek is het maar voor ongeveer de helft van de muzieksoorten geschikt, omdat het sommige tonen niet echt mooi eruit kan brengen, dus het ligt ook een beetje aan je muzieksmaak : )
Maar als het je om een mode-accessoire gaat zou je er best 1 kunnen kopen, is toch eigenlijk de reden dat iedereen ze haalt :'3