Koptelefoon Hema

Heeey meiden!

Ik heb net een superleuke koptelefoon gezien bij de Hema, (waarschijnlijk wel bekend: de rode met witte stippen)
Maar weet iemand of ie ook echt goed op je hoofd zit zegmaar, misschien een beetje een nutteloze vraag maar soms heb je van die koptelefonen die niet goed op je hoofd zitten (zelfs niet als je ze dan strakker zet.)

Bedankt alvast!

Ik denk dat dat ligt aan de vorm van je hoofd…

Of aan de kwaliteit van dat ding…

bij mij zit ie heel los, en ik heb zelfs al een dikke kop xD
maar, je kunt dat ijzertje wel inklemmen ofzo :grin:

Ik heb geen raar hoofd volgens mij. xD

Je kunt hem natuurlijk ook gewoon gaan passen.

Dan zal hij vast wel passen, aangezien het raar zou zijn als HEMA een misvormd hoofd als pasmodel heeft gebruikt :’)

kan niet, hij zit verpakt. maar ik ken iemand die m heeft en zij vind m geloof ik wel goed.

ooohwww die s leuk!!

weet iemand als die hema spullen wel goed werken? ik wou namelijk een tijdje terug zo’n muis kopen voor m’n laptop, maar misschien is het rotzooi…

Ik denk namelijk als ie al niet past ik hem niet zou mogen ruilen.

Bij mij zit hij te los…
Maar ik heb niet deze zie ik nu op het plaatje.

Ik vind hema altijd wel goede kwaliteit. :stuck_out_tongue:

Ik heb er een van dat model maar dan een andere kleur, hij is wel aan de grote kant… en 'k heb nog best een dikke kop XD Hij valt vaak bijna af… Maar het geluid wat eruit komt is wel goed en hij is mooi XD.

Die heb ik! :grinning: Bij mij zit ie wel goed hr, en ik heb niet echt een dik hoofd ofzo :stuck_out_tongue:… Maar ik zet m wel altijd een beetje achterop mijn hoofd, niet echt bovenop zeg maar…

http://www.hema.nl/images/products/_generated/3/hoofdtelefoon,_Rood_met_witte_stippen-39604700-Big.jpg

deze?
de vorm van het hoofd ziet er wel nogal ronduit, maar ik zou gewoon kopen.
Hij is maar 12,50 ja.

Dat denk ik ook

Die ziet er echt wel leuk uit!

Ik had die van vorig jaar; roze met witte stippen.
Hij zit heerlijk bij mij (wel op z’n kleinst) en blabla, maar het geluid is natuurlijk niet supeeer. Als bijkoptelefoontje is hij geweldig (denk aan op reis e.d) maar voor gewoon kan ik toch niet zonder mijn Skull Candy.

ik heb hem ook, maar hij is inmiddels stuk :frowning_face: bij mij zat hij vrij los en de kwaliteit is gewoon slecht
ik heb toch leiver oortjes dan
en oja
het geluid komt overal, en neit alleen ín je oor