Koppellen ;$

Heejj, een vriendin wil me koppellen aan mijn crush, omdat ik nogal onzeker ben enzo. Maar ze weet niet zo goed wat ze moet doen… Dus ik vraag hier wat tips. Dankje xx (13 jaar, 1ste klas)

Ojaa de goede oude tijd met het koppelen.

Maak gewoon zelf eens een praatje met hem :slightly_smiling_face:

*koppelen

En gewoon praten, of iets over het huiswerk vragen ofzo (:

Spreek met zijn drieën af en dan kan zij op het allerlaatste moment niet meer en vraag je of jullie dan maar met zijn tweetjes iets gaan doen

Lijkt me behoorlijk pijnlijk… Een kop pellen :flushed:

Wat dacht je dan dat er zou moeten gebeuren :’)? Dat je vriendin voor jou gaat praten, op welke manier ze je ook zal koppelen, jullie zullen bij elkaar moeten komen te zitten en jullie zijn goede vrienden dus dan kan je toch goed met hem praten? M

Je staat nog meer voor gek als je je vriendin een praatje voor je laat houden, vind ik. Alle begin is moeilijk, maar jij vindt hem leuk dus jij moet iets ondernemen, niet je vriendin.

Waarom ben je daar dan niet bang voor als jullie gewoon als vrienden zouden afspreken?

YOLO!!! Gewoon afspreken

Ik zou hem vragen of hij zin heeft om een keer buiten schooltijd iets te gaan doen. Vraag of hij als het lekker weer is mee een ijsje gaat halen, naar de film of gewoon bij iemand thuis een beetje hangen (:

Als je vriendin meer interesse in hem gaat tonen om jou te koppelen wordt hij eerder verliefd op haar dan jou. Ga gewoon zelf aan de slag; beetje flirten, veel lachen en interesse tonen. Als je je altijd blijft verbergen achter je onzekerheid is het leven niks aan!