Koppelactie HELP

Ik heb een beetje een probleem. Zaterdagavond heb ik een feestje van een vriendin van mij. Ze kent hele andere mensen dan ik en ze wil me koppelen aan iemand die ze kent, die ze ook heeft uitgenodigd. Ze liet hem zien op hyves enzo en hij is echt knap. Op dat feestje gaat ze me aan hem voorstellen. Maar wat doe je op zo’n moment? Zij komt aan met die jongen en zet hem tegenover me. En dan? Hoi? Een hand geven of niet? Wat zouden jullie doen?

Haha dat is toch leuk! Waarschijnlijk zegt je vriendin wel iets, of hij begint al een gesprekje. En anders kan je het hebben over het feest of hij hier wel veel mensen kent ofzo.

Ik denk dat je vriendin wel een leuk beginnetje maakt
en anders komt het ook wel goed denk ik! Veel plezier alvast

Haha okee dankjewel!

En anders kan je vragen waar hij je vriendin van kent en hoe lang ofzo, dat is toch zo’n beetje het enigste wat je weet over hem nu.

vraag wat dingen over hem aan je vriendin, dan kun je zeggen van ik hoorde dat je bijvoorbeeld heel goed kan voetballen ofzo, en dan begint het gesprek van zelf wel, als je maar wat informatie over het persoon hebt kun je wel makkelijker een praatje maken?

Wees gewoon lekker spontaan en enthousiast! Maar blijf wel even bij iemand op dat feest, want het kan best wel ongemakkelijk zijn. Vooral omdat jullie elkaar niet kennen kunnen er ongemakkelijke stiltes vallen. En wat er ook gebeurt: Toon intresse & blijf lachen :slightly_smiling_face:)
Go for it ! x.

Wees jezelf

en hoe is het gegaan? :slightly_smiling_face:

Kut. Hij was heel knap maar hij was een playertje. En twee ‘vriendinnen’ (niet dus) van mij zijn dan zo dat ze alleen maar aandacht gaan trekken. Ging hij achter een van hun aan. Dat doet ze dan ook expres en ze gunt het me blijkbaar niet. Ik voorspelde het al dat het zo ging lopen :frowning_face: Zij is dus geen vriendin meer van mij. Dit was de druppel. Ze laat ons altijd vallen als ze een ‘interessanter’ persoon ziet. ZO dat is er uit :’)

jeetje, wat dom zeg! Maar wees misschien maar blij, want die jongen is dus blijkbaar ook niks. Nu weet je tenminste dat het een player is. Maar wel jammer dat je zo een vriendin moet verliezen…

Jaa idd! :’) En ik heb gelukkig een paar vriendinnen die er net zo over denken als ik (L)