Kopen via marktplaats

Hallo,
Ik wil al een hele tijd een paar Christian Louboutin hakken kopen maar deze zijn, tenminste voor mij, erg duur. Nou zag ik op marktplaats verschillende aanbieders die originele Christian Louboutin schoenen verkopen voor nog geen 200 euro. Ik zou hier graag een paar via willen bestellen alleen twijfel ik of het wel betrouwbaar is. Want het klinkt bijna te mooi om waar te zijn zo’n prijsje.
Heeft misschien iemand van jullie hier ervaring mee?
Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo. En zeker op sites als eBay en Marktplaats.

vraag of je t kan ophalen en daar betalen? (:

Heb ik ook aan een paar gevraagd maar daar doen ze niet…
Ja het lijkt ook te mooi om waar te zijn, alleen er staan wel een stuk of 15 verschillende aanbieders op. Het lijkt me zo raar dat dat allemaal oplichter zijn zeg maar.

Dan is het waarschijnlijk nep. Maar probeer het ophalen eens.

Als ze het niet doen, dan zal het wel nep zijn.

Dat weet je dan wel bijna zeker ja.

nope, als ze niet aan ophalen doen en het is al zo - te mooi om waar te zijn- goedkoop, dan niet doen!

Bedankt allemaal. Ik twijfel inderdaad te veel en na jullie reacties al helemaal. Ik spaar gewoon mooi door :wink:.

Een vriendin van mij heeft een keer een iphone gekocht op marktplaats voor de helft van de prijs, is ook goed gegaan (haar broertje had haar eerste in de wc laten vallen :O)

dekt je verzekering trouwens niet dat soort dingen?

je kan vragen of je ze op mag halen, als ze daar niet aan doen, dan is het idd te mooi om waar te zijn.
maar aghhh het is jouw 200 euro die je kwijt bent om de gok te nemen, niet de mijne, maar als ik in jouw schoenen stond zal ik nooit meer als 50 euro aan een vreemd iemand over maken via internetbankieren!

[i]Ik had bij marktplaats ook op louboutins gereageerd maar toen ik ze mailde over de kosten enz zeiden ze dat die gewoon hetselfde waren en dat de prijs incl. verzendkostern waren. Dus toen had ik terug gestuurd of ik ze kon komen ophalen en toen hebben ze niet eens meer gereageerd. Dius ik denk eigenlijk dat als louboutins ergens geodkoop staan dat het dan nep is.

Maar een vriendin van me zei dat louboutins in frankrijk goedkoper waren dus als ze daar deze zomer heengaat neemt ze een paar voor me mee. :drooling_face:

Maar iig ik wou zeggen dat als je in frankrijk ben dat je ze dan beter daaar kan kopen.

Hmm deze comment was langer dan verwacht. sorry[/i]