Kopen jullie voor elk seizoen nieuwe kleding?

Ik koop zowat elke maand kleding, dus natuurlijk krijg ik elk seizoen wel wat nieuws, maar het is niet perse aangepast aan het weer.

Ik koop elke maand wel nieuwe kleding dus eigenlijk ook voor ieder seizoen.

Ik koop wel met elk seizoen nieuwe kleren maar draag ook nog van andere seizoenen kleding. In de winter draag ik vaak een jasje/blazer/cardigan met een shirtje/hempje/jurkje en dan in de zomer draag ik de beetje zomerse topjes ook gewoon zonder blazer en die blazer gebruik ik met wat frisser weer als jasje. Dus ik koop qua dagelijkse kleding niet perse heel seizoen gebonden maar voor bijv de zomervakantie wel wat zomerjurkjes en shorts…

Ich auch

ja, meestal wel. ik koop zoals iemand hier boven ook zei eigenlyk meestal elke maand wel wat nieuwe shirtjes enzo… en als ik geld teveel heb soms wel meerdere keren in de maand :stuck_out_tongue: dus het ligt eraan.

ik koop altijd wel nieuwe items, maar mijn garderobe helemaal vernieuwen doe ik nooit. gewoon combineren met de kledingstukken die je al hebt.

Jaaa ofcourse!
Nieuwe schoenen, jas, broeken & noem maar op.

Ik ga gewoon elke maand winkelen en dan kom ik vanzelf wel kleding voor nieuwe seizoenen tegen in de winkels, dus volgens mij hou ik dat wel aardig bij.

Ik heb nog een heleboel dingen van vorig jaar, maar ik koop ook altijd wel bij. Draag het gewoon door elkaar.

Ik koop er wel nieuwe dingen bij. Maar om nou heel mijn gardarobe weer te gaan vernieuwen eh nee. :’)

ligt eraan, als ik iets leuk vind en ik kan het betalen dan koop ik het. en dan maakt het niet uit hoeveel of wanneer het is.

voor de herfst/winter altijd!
om een of andere reden denk ik namelijk altijd dat ik te weinig winter kleding heb :stuck_out_tongue:

Ik koop altijd wel een paar stuks want ik ga vaak winkelen. maar men hele garderobe vernieuwen? nee dat niet. De dingen die me nog passen van vorig jaar doe ik gwn nog aan & mix het dan met een paar nieuwe stukken. Ik koop voor de winter vaak standaart dingen zodanig dat ze het jaar nadien niet uit de mode zijn of waar je het jaar nadien van denkt : “jakkes, in welke bui heb ik dat gekocht”. :’)

Ik koop niets specifieks, ik kan sommige dingen van de zomer en de winter ervoor ook nog aan.

hmm. Sommige kledingstukken wel. (vesten bijv.)
Maar niet veel en niet élk seizoen.
Ligt eraan of ik geld heb :stuck_out_tongue:

voor de winter en de zomer zoiezo maar ik gebruik dan ook de kleding van vorig jaar maar meestal vind ik dat niet zo mooi meer maar nu zal ik wel moeten omdat ik niks leuks in de winkels kan vinden ;s