Kopen jullie voor elk seizoen nieuwe kleding?

De titel zegt het eigenlijk al…

soms wel soms niet,

Nee niet voor elk seizoen, wel voor herfst/winter en voor lente/zomer.

Ja, en ik combineer ook dingen van het vorige seizoen. Mits het past en leuk is.

Jaa,
eigenlijk wel.
Natuurlijk ga ik ook nog dingen dragen van vorige winter ( voor deze winter dan :'D ) maar ik vind het wel leuk nieuwe spulletjes te hebben, meestal vind ik de kledij van het vorig jaar niet meer mooi, en lijkt het niet meer bij me te passen, haha.
Best stom eigenlijk

Hmm, dat ligt eraan of ik nog wat nodig heb en hoeveel geld ik te besteden heb.

nouja ik heb nu nog al mijn kleding in de kast hangen, ook de korte broekjes en shirtjes enzo, ik kan alles gewoon weer combineren met dikkere kleding of voor uitgaan gebruiken. en tuurlijk, ik ben shop addict, dus ik koop er echt heel veel spullen bij, maarja ik combineer alles gewoon :slightly_smiling_face:

In de zomer koop een aantal nieuwe winter kleding en in de winter koop ik een aantal nieuwe zomer kleding.
Maar in de zomer draag ook “winter” kleren en in de winter draag ik ook t-shirts etc.

Ik koop zowat elke maand wat nieuws.

ik ga vanaf ddit jaar sparen voor me herfst winter kleding en dan lente zomer kleding en dan koop ik gewoon steeds wat nieuwe dingetjes van dat geld en tussen door ook altijd wel.en dan ga ik gewoon naar allemaal grote stede toe om te shoppe:)

ik let niet echt op het seizoen, ik ga gewoon shoppen als ik zin heb en dan koop ik gewoon wat ik nodig heb en leuk vind

eigenlijk wel omdat ik het er dan niet mooi of te vaak gedragen uit vindt zien. als er dan nog spullen bij zitten die ik nog mooi vindt, goed passen en er niet gedragen uitzien hou ik die en ga verder zoeken naar nieuwe spullen die ik nodig heb :} dus ja.

Nee eigenlijk echt totaal niet. In de zomer draag ik meestal rokjes en jurkjes met blote benen en sandaaltjes, en in de winter met een dikke panty en brogues. Ik heb geen wintergarderobe en zomergarderobe, zo geweldig zijn de zomers in nl nou ook weer niet. Eigenlijk shop ik elke maand, dus mn garderobe wordt steeds een beetje aangevuld : )

ik duik iedere week wel even de winkels in of ze iets nieuws hebben maar ik ruim ook mijn kast iedere week op en gooi dan weg wat ik niet meer leuk vind

nee ik heb echt niet zoveel geld x]

Mwah… ik koop elke maand wel wat nieuws. Maar dat laat ik dan in de kast hangen. Ik heb nog steeds oude kleding, die ik combineer met nieuwe. De reden dat ik elk seizoen wat nieuws in m’n kast heb hangen is omdat er altijd leuke dingen te koop zijn. Zo heb je in de winter hele toffe kleding en in de zomer ook. Je mag jezelf best trakteren op een nieuwe outfit. Why not?

Pssh, ik koop altijd wel nieuwe kleren, zolang er iets leuks is. Maar het is niet zo dat als het zomer is ik al mijn winterkleren weg doe en andersom.

Ja, kleine dingetjes. Ik heb sowieso altijd kleding nog van vorig jaar wat ik nog wel aan doe, maar soms zijn er dingen die ik nog perse wil hebben of wat ik nog nodig heb. Ligt er ook maar net aan of ik genoeg geld heb om dingen te kopen.