Koos hobbyloos

Ik ben zwaar hobbyloos ik zal denk ik toch niet de enige zijn?
Wie is er nog meer een Koos hobbyloos? En weet iemand nog leuke en originele hobby’s om uit te oefenen?
Of heeft iemand een speciale hobby en kan er ons enthousiast maken om het ook te doen.

Borduren! Ik vind het zo fijn om te doen na een drukke en hectische dag. Ik ga dan lekker in mijn heerlijk stoel zitten te borduren en ik word er weer helemaal rustig van. Het werkt zo ontspannend voor mij.

En een hele standaard hobby: Lezen! Ik vind het heerlijk om met een boek en een kop thee op de bank te kruipen en vervolgens een heel verhaal mee te maken. Lezen is denken met andermans hoofd :wink:

Ik las in de titel Koos Kansloos ghehe :stuck_out_tongue:

Misschien kan je een sport gaan beoefenen? Of iets doen wat je rust geeft. Ik hou zelf heel erg van winkelen, tekenen, muziek luisteren en lezen. Het zijn wel allemaal standaard dingetjes, maar wel allemaal super om te doen.

Ik ben ook pittig hobbyloos, ga van het een over op het ander. Ik dans? Lezen, bloggen, tekenen, knutselen, skeeleren, fitnessen, bestaan genoeg leuke dingen om te doen!

Ik heb wel wat hobbies, maar soms verveel ik me. Ik wil iets nieuws doen/uit proberen.

Ik dacht dat het ging over Koos Kansloos, dat zij geen hobby’s had ofzo… :flushed:

Ik vind het zo lastig om iets een “hobby” te noemen

Bloggen! Dat vind ik heel erg leuk.
Iets creatiefs? Collage’s maken, DIY’s googelen en deze uitproberen
Lezen
Vrijwilligerswerk? Ik heb bij het dierenasiel gewerkt en dat was superleuk
Verhalen/gedichten schrijven?
Of een instrument leren bespelen
of…of…

Ik heb teveel hobbies en daar lijdt m’n schoolwerk onder :stuck_out_tongue:

Scrapbooken, naaien, knutselen, schilderen/tekenen, iets verzamelen, bloggen, DIY, filmpjes maken, fotograferen, lezen.

Notebooks, postcrossing en bloggen :slight_smile:

Heerlijke titel haha! Ik heb ook geen vaste hobby’s, maar in de winter vind ik haken/breien erg leuk. Vooral omdat je direct resultaat ziet van je werkt

Nail-art! Dan ben je meteen een hele tijd zoet en je hebt mooi resultaat! :slightly_smiling_face:

Qua boeken raad ik je de serie ‘The Hungergames’ aan. Ik ben nu zelf in het laatste boek bezig. Ik vind de boeken echt super!

Mijn Reis Met Jake is een leuk boek en ik vind deze serie Soulmate’s ook geweldig (Joss Stirling) weet alleen niet of ze te ‘kinderachtig’ zijn ;o