Hoi,
ik word morgen 16 en ik geef vrijdag mijn sweet 16, maar ik kwam er dus vanmorgen achter dat er een koortslip aankwam! Dus ik snel zalfjes smeren en de plek koelen maar hij is toch doorgekomen
Hebben jullie tips hoe mijn koortslip sneller weggaat? Het liefst voor vrijdag of eerder??
Kus, Audrey
Vaseline opsmeren en vooral niet eraan zitten!
Oke dankjewel En wanneer is hij ongeveer weg?
je hebt ook van die lip blaasjes patch, misschien werkt dat? kan je bij de etos halen!
Niks helpt als hij al is doorgekomen, jammer genoeg. Ik heb er al last van sinds mn 2e. Smeer er geen vaseline op; hij moet juist uitdrogen, zodat je het korstje er af kunt halen (dat kan alleen als hij echt heel droog al is en los laat aan de randjes, anders krijg je een nieuwe koortslip) en met vaseline stel je dat uit.
Ja van die lipblaasjes patch moet je echt kopen.
Die voorkomen dat als hij opengaat nog verder gaat,
ik heb ook soms een koortslip.
gewoon zo vaak mogelijk van die koortslip creme er opsmeren, dan gaat het best snel weg!
Ik gebruik een zalf van a.vogel: ‘homeopatisch geneesmiddel bij wondjes, huidinfecties en koortslip’ staat erop. Je koortslip gaat niet gelijk weg (zoiets bestaat voor koortslippen niet of ik heb het nog niet ontdekt) maar hij gaat wel sneller weg dat alle andere dingen die ik heb geprobeerd, binnen een paar dagen!
Naar de apotheek gaan en vragen naar een middeltje daarvoor. Werkt heel goed, bij mij was het binnen een dag weg…
ZINKZALF! en koortslippencreme
Dankjulliewel!
Die lipblaas patch dingen van compeed helpen bij mij het beste! Zijn 9,99 dus zou die even halen als ik jou was.
Een lipblaas patch op doen. Dan kun je jezelf tenminste niet meer besmetten en zie je het minder. Als ik meteen zo’n ding erop plak als ik het voel branden is het zo weg. Maar als het is door gekomen duurt het wel langer.