Koortslip.

heejj,
hebben jullie ook vaker last van een koortslip?
ik heb er nu ook een, ben de hele week ziek geweest en dan heb ik ook altijd een koortslip…echt super vervelend!
mijn moeder gaat dalijk bij de kruidvat ‘Compeed’ voor me halen,
iemand ervaring mee?

Jup, @ the moment zelfs.
En ik kan d’r totaal niet tegen, mijn hele lip is gezwollen =O Echt zooo ranzig.
Ik gebruik die compeed dingen, het enige wt een beetje helpt. Ik wil zo graag van die pilletjes, maar ik heb het altijd in de vakantie dus dan is mijn dokter er niet :hammer:

Bij mij is 't trouwens waarschijnlijk psychisch; ik heb het alleen in de vakanties. En van te voren voel ik dat mijn nek opgezet is, heel raar allemaal.

Ik heb ook vaak een koortslip gehad, nu is het gelukkig wat rustig en heb al een hele poos niet meer 1 gehad.
Als ik er 1 heb, laat ik ze mooi rusten en kom er niet aan, dan gaan ze ook sneller weg.

Ojaa, ook zo leuk, morgen komt m’n vriend met school, en ik zie 'm al zo weinig. Lekker, vriendinnetje met een hugeee lip. :frowning_face:

ohhh…
nja ik hoop dat die compeed dingen werken!
ik heb al iets van 3 dagen een koortslip,
en nu heb ik van allemaal van zo’n korstjes. ):

Oh ik heb er zo vaak last van!
Voel me dan echt lelijk met van die blaasjes op mn lip.
Heb ook een keer koorts’lip’ boven me lip gehad, zeg maar ertussen in!
Dat is pas @^$&*#(^&*#. Heb nu wel een goed smeerseltje, droogt het heel snel van uit! Compeed is idd ook goed, vooral voor 's nachts zodat het de hele nacht helpt :wink:!

niet zoenen hoor!
dat iszo besmettelijk

Woooh, nee, ik ga 'm zeker niet zoenen nu!
Behalve dan dat het ranzig is (mijn lip is gewoon echt goor nu) & dat het veel pijn doet, wil ik hem echt niet gaan besmetten!

heb net zo’n compeed pleistertje opgeplakt ;p

Bij mij werken die plijstertjes echt niet.
ik heb gewoon zalfjes :grinning:

Ja, VRE-SE-LIJK. En die zalfjes én de pleisters werken niet bij mij, haha. Ik heb nu druppeltjes voor een goede weerstand, die zijn er niet voor bedoeld maar het gaat wel meteen weg als je dat erop smeert. :grin:

Ik heb pas1x een koortslip gehad… maar die compeed pleisters?
Die zijn wel fijn, want dan zie je het niet zo goed!
Maar mijn vader heeft wel altijd koortslip maar daar werken die crempjes ook nooit…

oahh… nja dalijk helpen die pleistertjes mij ook niet ):
mrja, het ziet er egt verschrikkelijk uit -.-

ja idd je ziet ze amper (:

ik gebruik ze en ze helpen heel goed!! echt hoor!! je moet ze er wel een dagje op laten zitten. maar het het helpt echt!

ik gebruik altijd Zovirax crème, niet dat ik heb ondervonden dat het werkt, maar het gaat om het idee =P.

Ik doe er altijd (als ik thuis ben dan) een dikke, vette laag Vaseline op.
Dan is het binnen twee dagen weg xD.