Koortslip na hoeveel dagen?

Ik heb gisteren gezoend, maar ik weet niet zeker of die jongen een koortslip had. Als hij het virus had en heeft overgedragen, hoelang duurt het dan voordat er symptomen optreden? Ik ben namelijk als de dood voor koortslippen…
Lieffss

Nou dat weet je gauw genoeg, je krijgt vanzelf pijn op de plek waar de koortslip
gaat komen, het word rood…
Maar waarom vraag je niet aan die jongen
of die een koortslip heeft?
Dan weet je meteen waar je aan toe bent.
En dan kan je misschien al een zalfje tegen koortslippen smeren.

Tja ik ben gisteren uit geweest en heb zegmaar met een vreemde gezoend… dus die zien we binnenkort niet meer :stuck_out_tongue: Ik heb trouwens geen pijn of rode plekken op mijn lippen dus ik hoop het beste :slightly_smiling_face: bedankt voor het reageren trouwens! Xx

Oh okee, geen dank hoor!
Ik weet niet of je www.beautygloss.nl kent maar die heeft een
filmpje op youtube over koortslippen kan je misshien wel even kijken
Hier de link: http://m.youtube.com/watch?v=yyJ4LSEQU3M

Heb je wel die jongen z’n gezicht gezien? Een koortslip valt vaak best wel op, dus als hij er echt een had, zou je dat gezien moeten hebben :wink:

Er zijn ook zat mensen die het virus met zich meedragen, maar geen koortslip krijgen. En er mee in aanraking komen is ook geen garantie op besmetting, dus ik zou je geen zorgen maken.

Ja ik heb die jongen zijn gezicht gezien daar zat volgens mij niks haha :stuck_out_tongue: Hebben jullie ook enig idee, dat wanneer ik het virus inderdaad heb, ik er iets van zou kunnen merken?

De incubatietijd is gemiddeld 2 weken.

woow das lang… ik had iets van 2 dagen verw8 ofzo… :expressionless: