Hellooo iedereen (:
Ik heb dus vorig jaar/2 jaar geleden al meerdere malen krentenbaard gehad; meerdere keren op m’n wang maar ook een enkele keer bij m’n lip (naast m’n mondhoek zegmaar). Nu is het zo dat ik met langdurig warm weer vaak weer een dikke lip krijg en af en toe komt daar een klein blaasje bij. Opzich gaat dat meestal snel weer weg dus niets ergs. Gisteravond was er ook niets aan de hand maar vanochtend was m’n lip echt stukken dikker en waren er duidelijk blaasjes te zien. Gedurende de dag werd het erger en inmiddels ziet het er vreselijk uit :") Het ziet er niet echt uit als krentenbaard en volgens m’n vader lijkt het enigzins op koortslip, alleen heb ik dit nog nooit gehad? Dus zou vreemd zijn, uit het niets. In ieder geval: wat het ook moge zijn, hoeeee krijg ik dit snel weg? Ik wil het eigenlijk voor donderdagavond weghebben hehe, of in ieder geval dat het minder zichtbaar is want zo’n dikke lip ziet er niet uit. Of tips hoe je een koortslip van krentenbaard kan onderscheiden? Ervaringen?
Alvast bedankt iig!