Hey ik vroeg me af of het morgen koopzondag is?
Er is sale bij c&a tot en met 4 nov en ik ben heel laat uit+ moet gelijk naar de tandarts dus no way dat ik het haal.
Ik wil heel graag iets ruilen. De c&a bij mij in de buurt sws gesloten wie weet of er morgen een c&a open is? En wie kan kijken op internet of die van leyweg open is in denhaag? Ik kan et namelijk niet vinden
Groet
Google het zelf.
dit
De site van c&a is ook heel moeilijk te vinden natuurlijk
www.google.nl
is het echt zo moeilijk?
Is overal anders, er zijn speciale sites zoals koopzondag.nl (moeilijk te bedenken ook…) waar je dat kunt vinden.
Hogere wiskunde natuurlijk
Winkelcentrum Leyweg heeft trouwens een geheel eigen site waarop alle info over koopzondagen staat. Maar ja die site is natuurlijk ook al niet te vinden op internet…
JEZUS CHRISTUS
En als je niet weet hoe google werkt bij koopzondagen.net kan je zien waar het koopzondag is dan moet je even kijken waar de C&A is en of het in het gebied ligt waar koopzondag is
Lui kind :’)
Ik durf bijna te wedden dat een topic op girlsene aanmaken meer moeite kost dan even googlen dus ik snap niet waarom je dat niet gewoon even doet?
Dit dus!!
Sorry hoor… Maar ik heb gezocht en bij 1 site staat dat ie wel open is en andere site weer niet… Dus ik dacht misschien dat iemand het van jullie zeker weet zodat ik niet wassenaar naar denhaag ga voor een gesloten deur
Waarom ga je dan helemaal naar de leyweg ipv het centrum? In den haag is het elke zondag koopzondag; alleen gaat alles pas om 12uur open.