Koopavond met een jongen

Ik ga dus vanavond met mn bijna bf naar koopavond maar wat moet je doen, ik ben gewend dat we door een lege straat lopen gewoon met zn tweetjes maar het is best druk en ik vind het best akward allemaal winkels in te gaan, wat zouden jullie doen?

Ergens wat drinken? Of een beetje etalages kijken oid?

Winkelen

hetzelfde als je alleen zou doen :slightly_smiling_face: en als je merkt dat hij het beu wordt even iets gaan drinken ofzo :slightly_smiling_face:

Slenteren, winkels kijken, ergens warme choco drinken.
Hebben jullie geen schaatsbaan in het centrum?

Nee wel gehad haha maar nu niet meer helaas, maar dankjewel!

Ik vind het ook altijd awkward om winkels in te gaan, uiteindelijk loop jij te kijken en hij loopt achter je aan…
Dus ik zou gewoon gezellig rond lopen en ergens lekker wat drinken en dan weer naar huis gaan. Of als er ook een bios zit, gewoon naar de bios gaan (:
Don’t forget to have fun!

Naar een choco en bonbon winkeltje gaan of een ijsje halen ergens. Is de bioscoop niet iets voor jullie dan?
xx.

Dat is wel iets maar dat hebben we een week geleden al gedaan dus dat is miss een beetje veel haha :wink: Maar ergens wat gaan drinken is goed idee !

ja, ik zou inderdaad hem niet overal mee naartoe sleuren. maar goed hij wilt vast ook wel in wat winkels kijken die hij leuk vind.

Gewoon, lopen, praten, winkelen en eventueel wat eten/drinken.

Als er verder geen bijbedoelingen zijn snap ik niet waar je je druk om maakt hoor :’) jongens zijn ook mensen.

Window shopping, en ergens wat gaan drinken.
Vragen of ie nog iets nodig heeft. Misschien kun je wat leuks uitzoeken voor hem

Haha mijn vriendje vindt gewoon wél winkels in gaan ook leuk, zowel voor hem als voor mij. Maargoed als je dat awkward vindt, gewoon beetje rondlopen, kijken, praten, evt warme choco drinken ja, dat is leuk :slightly_smiling_face:

Ik zou gewoon even ronddwalen in de stad en niet specifiek op zoek gaan naar iets.
Je kunt ook (als het natuurlijk in jouw stad is) naar een Grand Café. Vaak hangt daar een gezellige en niet zo’n beladen sfeer.

Dat is echt vervelend xD Vooral niet te veel winkels in gaan dus.

Ik zou gewoon ergens wat gaan drinken, gezellig een rondje lopen, etalages kijken. Jongens vinden het vreselijk vervelend als je winkel in, winkel uit gaat, dus dat vooral niet doen.

Probeer je niets aan te trekken van de drukte, en als hij dat wel doet dan zorg je gewoon dat al zijn aandacht op jou gevestigd is :slightly_smiling_face:
ergens iets gaan drinken, etalages afstruinen, heel veel lachen of i.p.v. ergens iets drinken, verpakte drinken halen zoals een milkshake en daarmee over straat lopen, als je snapt wat ik bedoel hihi :slightly_smiling_face:
oh en je zou ook bijv. iets voor hem kunnen kopen :slightly_smiling_face: dat is lief (:

Dankjullie wel voor de tips! Omdat het regende zijn we uiteindelijk naar de bios gegaan en daarna nog door de stad gelopen, heb nu verkering met m!

aaaah, wat leuk ! gefeliciteerd <3