Koop stress & twijfels

Heeey,
Ik heb dus altijd dus echt uren, dagen, weken kan twijfelen ofdat ik iets zal kopen. Nu heb ik bijvoorbeeld schoenen die ik eigenlijk al heel lang wil hebben maar ik heb altijd twijfels of ik ze wel moet kopen en of ik er geen spijt van ga krijgen. Zijn er hier meer meiden die dit probleem hebben en hoe ga je hiermee om?
Want het is niet persé twijfel dat ik ze dan bijvoorbeeld niet mooi vindt maar of ik mijn geld niet toch beter kan sparen en of ze het wel waard zijn. En daar kan ik echt wakker van liggen, en vervolgens enorm balen als ze dan zijn uitverkocht.

Ooh wat maak ik mezelf toch gek haha!

Ik zou een redelijke balans opstellen tussen sparen en iets kopen. Ik heb geen inzicht in je financiën, dus kan er ook weinig over zeggen. Als sparen noodzakelijk is, dan gaat het altijd voor. Maar verder is het ook belangrijk om te genieten van het nu.

Ik spaarde 200 per maand als student en gaf 200 uit. Nu ik een inkomen heb is die verdeling wel anders. (Los van eten en noodzakelijke kosten, trouwens. Maar 200 per maand aan leuke dingen).

Oh en slechts mijn gevoel: koop die schoenen. Ze klinken alsof ze het waard zijn. :rofl: