Koop jij wel eens een e-book? (niet eng?)

Hi, ik wou laatst een digitaal boek kopen over jongens… maar toch niet gedaan.

Hebben jullie wel eens wat digitaals (online) gekocht? Zo ja wat kopen jullie…

Ik vind het maar eng…

Mariska

Wat vind je er eng aan?

Ik ken een aantal mensen met een e-reader en zo ver ik weet vinden die het heel fijn lezen. Die zullen vast wel eens zo’n boek kopen.

Ann, omdat het digitaal is… ik krijg geen fysiek boek… dat lijkt met dus heel raar. Eng is misschien het verkeerde woord :slightly_smiling_face: Koop jij wel eens wat op internet? (gezien e-books dan)

Als je ebooks koopt, dan ben je echt niet slim bezig.
Downloaden, hoppa.

Aah, op die manier. Nee ik koop eigenlijk nooit een ebook. Ik heb er wel eens een gedownload, en ik vind het eigenlijk best irritant. Het leest niet echt prettig, zo op een schermpje. Als ik jou was zou ik gewoon de papiereb versie aanschaffen, dan heb je waar voor je geld maar bij zo’n ebook niet en dan weet je ook meteen wat je hebt

Precies Ann :wink: jij snapt het. Ik doe het dus ook niet! :upside_down_face:

Waarom staat dit bij Liefde&boys als ik vragen mag?

Je kan er ook één downloaden, ik heb honderden e-books gedownload voor op mijn Reader :flushed:

Downloaden is idd de beste optie! Ik heb bvb. The Hunger Games gedownload voor op m’n e-reader, en ik ben er heel blij mee! Heb het intussen al ontzettend veel keren gelezen :flushed: :cold_sweat:

Soms staan er in de krant ook gratis e-books, die je dan op een legale manier kan downloaden :slightly_smiling_face:. Bij De Standaard (België) doen ze dat vaak! Dat is ook een goede optie, mocht je anti-downloaden zijn ofzo…

Heb je trouwens een e-reader of zou je het op je computer willen lezen? Want dat laatste raad ik je dan eerder af, voor je ogen…dan kan je beter een papieren boek lezen :slightly_smiling_face:.