koolhydraten arm voedsel

Ik ben nu bezig met gezond te eten, maar ik merk dat ik eigenlijk nogal veel koolhydraten eet. Nu ben ik van plan om ook nog andere voedingsmiddelen te eten waar bijna geen koolhydraten inzitten. Maar nu vroeg ik mij af in welke voeding geen koolhydraten zitten.

http://lowcarb4life.sugarbane.com/lowcarbfoods.htm

En kijk even naar het Atkins dieet, dat gaat er juist om dat je geen/zo weinig mogelijk koolhydraten eet.

Ik heb een tijdje GOK gedaan; Grip Op Koolhydraten. Daar kan je misschien wel op googlen?

Maar in ongeveer alles zitten koolhydraten?

Vis, vlees, zuivel enzo, maar daar zitten weer meer (onverzadigde) vetten in.

Ik wil vanaf 1 januari graag afvallen/wat kilo’s kwijt. En heb me al een beetje verdiept in een aantal dieeten. Waaronder het Atkins dieet… en een beetje GOK, maar ik weet eigenlijk niet of ik dat vol ga houden, ook gewoon van de praktische kant… want je mag bij het atkins dan in het begin geen brood eten, maar wat eet je dan als lunch op je werk/school…
Weet er iemand misschien een dieet waarbij je nog wel gewoon gevarieerd mag eten?

je merkt dat je nogal veel koolhydraten eet? maar wat vind is veel koolhydraten volgens jou als ik vragen mag ?

Bwa kweet niet echt, maar ik had ooit eens ergens geleze van als je teveel koolhydraten at dat je dan bijkwam ondanks dat je gewoon gezond at, en tjah dan ging ik zelf eens kijke wat ik at en toen ondervond ik van dat ik in de morgent enkele boterhammen eet , in de middag ook boterhammen en in de avond gewoon boerekool en tjah dus geen fruit ofzo

South beach diet is ook aan te raden!

^je was er zondag nog niet eens aan begonnen :’’). Maar Targets, iedereen bij healthspo raad het je af, dus ik zou toch even de voor’s en tegen’s tegen elkaar afwegen.