kontzakken

Miss beetje rare vraag, maar ik heb een nieuwe broek gekocht, maar de kontzakken zitten best laag. Ik weet niet wat ik er zelf van vind, heb het idee dat ze mn kont echt raar laten lijken, wat vinden jullie?

http://i45.tinypic.com/hu4ya9.jpg

Kontzakken zijn juist prima zo. Nu lijkt het dat je gewoon je broek op je " heupen " draagt. Als de zakken hoger zouden zijn, ziet er altijd lelijk uit alsof je je broek vet hoog heb opgetrokken. Vind ik dan he! :wink:

Ja zit inderdaad wel anders dan bij een ‘‘normale’’ broek.
Lijkt een beetje op een high waisted broek die niet high waisted is haha!

Als je je er niet comfortabel in voelt zou ik m gewoon terugbrengen als ik jou was. :wink:
Kan je voor hetzelfde geld een broek kopen waar je niet over twijfelt :grinning:

ziet er niet echt flattering uit nee
ik zou m persoonlijk terugbrengen iig

Ik vind het best wel raar lijken.

Ik vind dat je er een beetje een ‘hangkont’ idee van krijgt, alsof je broek te laag hangt. Denk dat het je minder mooi maakt als ik heel eerlijk ben!

Ik vind het inderdaad een beetje raar, maar het zou me in het echt niet opgevallen zijn.

Hmm… ik snap dat je twijfelt. De broek zelf zit wel mooi strak maar idd omdat die zakken laag zitten geeft dat het een raar effect.

Ik zou het denk ik niet doen. Sorry haha

Ik hou ervan als kontzakken echt OP de kont zitten. Vind dit inderdaad een beetje raar eruit zien.

Ik vind dit er eerlijk gezegd ook een beetje raar uitzien, maar waarschijnlijk was het me niet opgevallen als je langs me zou lopen.

het zou mij niet zijn opgevallen, maar het geeft je wel nogal een platten ‘hangkont’ sorry. ik zou er een nemen met hogere zakken zodat je billen wat meer gelift lijken

hij past gewoon niet goed en daarbij rare zakken lawl

Ziet er inderdaad wat hangerig uit. Bij de rechterfoto krijg ik zelfs een beetje het ‘luier-idee’.

kontzakken zijn het belangrijkste van een broek…
dat zorgt er voor dat je een platte, brede of normale kont krijgt.
Van deze zakken krijg je een echt een grote kont…

sorry

haha. oke oke, ik ga hem ruilen! :wink:

Ik vind het ook een beetje apart… lijkt wel alsof je je broek omhoog moet hijsen.

de zakken zouden net 5 cm omhoog moeten denk ik, ik persoonlijk zou m terugbrengen…