kontloos

heey,

ik ben echt kontloos :blush:
maar is er iets van vulling ervoor?
het liefste iets dat ik thuis heb.

xxxx
aub, geen flauwe reacties

1000 onderbroeken over elkaar ofzo?
ik heb geen idee, geen ervaring sorry

Hier op girlscene stond een keer een artikel over onderbroeken met vullingen, misschien moet je het even zoeken bij fashion.

Maar bedoel je met kontloos dat het plat is?

er zijn onderbroeken met vulling?
heb ik volgens mij een keer hier op GS zien staan
maar ik zou niet weten waarom je het zou doen het maakt toch niet uit of je geen kont hebt denk ik

Geen vulling, eet gewoon wat meer :wink:

Noo… je kan sokken in je onderbroek proppen, zo vullen sommige meisjes hun bh ook op xD
Maar verder heb je een soort ondergoed met “pads” bij je billen, een push-up bh voor je kont eigenlijk… als je echt niets weet is dat misschien een oplossing? Verder kan ik je ook niet helpen, ik heb eerder het tegenovergestelde probleem xD

Hoe oud ben je?
Want ik vind kontvulling een beetje eh… overdreven :")
Het groeit vast nog wel, naarmate je ouder wordt krijg je ook vrouwelijkere vormen.

geen flauwe reacties?
heb je je titel al gezien?:'D

Iets wat je thuis hebt?
kipfilé, wc papier, sokken etc. dat soort dingen waar sommige mensen hun BH ook mee vullen…

je hebt ook silicone ondergoed ofzo?

Pff wat een gedoe, je gaat tocht geen onderbroeken met vulling aandoen alleenmaar voor je kont :’)
Nja zo lui ben ik dan weer.
Doe een broek aan met zakken met knopen, dan lijkt het al meer.

Je mag best wat van mij hebben…
Maar ik heb geen idee.

Oke, kontvulling is dus echt heel erg overdreven… Je kan beter kijken naar broeken met bepaalde kontzakken, dat schijnt ook te helpen. Daar kun je vast wel iets over vinden op google. En wat meer eten kan ook wel helpen.

Ze is 18.
Dus wel een beetje uitgegroeid.

Oh, dan is het wat anders. Misschien moet je meer eten?

Ja, ze kan proberen met wat vettig te eten. Je loopt natuurlijk altijd het risico dat het dan niet naar je kont gaat maar naar meer ambetante plaatsen…

Maar vulling gebruiken… Ik weet het niet. Ik denk dat een jongen daar toch iets meer van opkijkt dan een push-up BH. Alhoewel het natuurlijk klak hetzelfde is.

Ik eet juist best wel veel. En dat eerder naar mijn buik dan naar mijn kont…

maar als je in elke broek zo’n hangkont hebt is het ook heel lelijk
maar ik zou niet je kont gaan opvullen xd
maar eerderr gwn naar het model van de broek en de broekzakken kijken!

Ach, accepteer het gewoon, kan dat niet op die leeftijd? Je kan meer eten maar dan gaat het wrs meer op je buik plakken dan op je kont en zo’n push-up ding…Ziet er mooi uit maarja, toch vaag als je het dan uittrekt en je vriendje bv ziet dat het je echte kont niet is? Of je kan je spieren trainen en dan wordt ie mss ietsje steviger en ronder?

Sporten en dan je kontspieren? Vaak wordt het dan allemaal wel wat mooier en ronder.

Je bent vast nog in de groei

u can have some of mine