kontloos

heey,

ik ben echt kontloos :blush:
maar is er iets van vulling ervoor?
het liefste iets dat ik thuis heb.

xxxx
aub, geen flauwe reacties

1000 onderbroeken over elkaar ofzo?
ik heb geen idee, geen ervaring sorry

Hier op girlscene stond een keer een artikel over onderbroeken met vullingen, misschien moet je het even zoeken bij fashion.

Maar bedoel je met kontloos dat het plat is?

er zijn onderbroeken met vulling?
heb ik volgens mij een keer hier op GS zien staan
maar ik zou niet weten waarom je het zou doen het maakt toch niet uit of je geen kont hebt denk ik

Geen vulling, eet gewoon wat meer :wink:

Noo… je kan sokken in je onderbroek proppen, zo vullen sommige meisjes hun bh ook op xD
Maar verder heb je een soort ondergoed met “pads” bij je billen, een push-up bh voor je kont eigenlijk… als je echt niets weet is dat misschien een oplossing? Verder kan ik je ook niet helpen, ik heb eerder het tegenovergestelde probleem xD

Hoe oud ben je?
Want ik vind kontvulling een beetje eh… overdreven :")
Het groeit vast nog wel, naarmate je ouder wordt krijg je ook vrouwelijkere vormen.

geen flauwe reacties?
heb je je titel al gezien?:'D

Iets wat je thuis hebt?
kipfilé, wc papier, sokken etc. dat soort dingen waar sommige mensen hun BH ook mee vullen…

je hebt ook silicone ondergoed ofzo?

Pff wat een gedoe, je gaat tocht geen onderbroeken met vulling aandoen alleenmaar voor je kont :’)
Nja zo lui ben ik dan weer.
Doe een broek aan met zakken met knopen, dan lijkt het al meer.

Je mag best wat van mij hebben…
Maar ik heb geen idee.

Oke, kontvulling is dus echt heel erg overdreven… Je kan beter kijken naar broeken met bepaalde kontzakken, dat schijnt ook te helpen. Daar kun je vast wel iets over vinden op google. En wat meer eten kan ook wel helpen.

Ze is 18.
Dus wel een beetje uitgegroeid.

Oh, dan is het wat anders. Misschien moet je meer eten?