kont - probleem

heyhoi… ja ik weet het rare titel maar hoe anders toch?
Ik ben best wel onzeker over mezelf en dan vooral over hoe ik eruit zie, het verschilt per ‘periode’. De ene keer maakt het me dus gewoon niet uit wat mensen denken maar de volgende dag denk ik de hele tijd: ‘zie ik er wel goed uit, volgens mij vind iedereen me lelijk’. Tjaa… ik wordt best wel vaak plank & anorexia paciënt, en dat maakt me behoorlijk onzeker. Ze zeggen ook dat ik geen kont heb… en ja dat vind ik dus niet leuk. En mensen zeggen steeds, ‘ja je moet je er niks van aantrekken’ maar dat is best moeilijk als je het soms de hele dag door moet aanhoren… Ik heb ook op youtube filmpjes gezocht en daar stond dat je dus een dikkere kont krijgt door oefeningen maar werkt dit ook echt? kunnen jullie me helpen?
gemene reacties mag je a.u.b. thuis laten want dat helpt niet…

-xxx- Roos

ik zou beginnen met squats. krijg je een vollere en gespierdere kont van!

Je hebt nou eenmaal de bouw die je hebt, daar kun je niks aan doen! Ik heb juist een grote kont en heb daar vaak (negatieve) opmerkingen gekregen en ben daar erg onzeker over, dus zo kun je het ook bekijken!

Misschien kun je je bilspieren trainen, maar of het veel helpt weet ik eigenlijk niet!

Tjaa… ik wordt best wel vaak plank & anorexia paciënt,

Wat bedoel je hiermee? xx

Dit + gewoon accepteren (heb hetzelfde probleem, maar heb geleerd het te accepteren).

Dat ze plat en dun is. Snap je dat niet? :’)

Dat ze vaak plank en anorexiapatiënt wordt genoemd. Wel originele spelling van 't woord patiënt.

Ja, dat is inderdaad al een goede en verder, tja… Je hebt de bouw die je hebt. Probeer je toch minder aan te trekken van gemene mensen die 9 v/d 10 keer jou uitschelden omdat ze zelf onzeker zijn.

Inderdaad origineel, maar ook weer erg logisch haha!

Ik kan wel zeggen je kan je er beter gewoon niks van aantrekken, maar dat is erg lastig…
Ik ben juist wat voller en heb ook genoeg rot-opmerkingen gekregen maar zodra je jezelf accepteert maakt het niet eens meer uit wat andere zeggen. Maar goed, nogmaals dit is erg moeilijk en kost tijd. Squats kunnen helpen alhoewel ik er zelf geen ervaring mee heb. :slightly_smiling_face:

Opmerkingen blijven komen, echt waar. Stel je had nu ineens een kont, dan hebben ze wel iets te zeggen over je haar, of zoiets. Mensen die opmerkingen maken die doen het vanwege het opmerkingen maken, het beter voelen daardoor (waarom anders), maar dat zegt 0,0 iets over jou.
Dus inderdaad niks van aantrekken, nergens voor nodig.

Verder kan je inderdaad oefeningen proberen, maar je moet je afvragen of je dat nu doet omdat anderen opmerkingen maken, of omdat je het zelf wil. Dat laatste is veel belangrijker. Het is de bedoeling dat je blij bent met jezelf, en niet jezelf gaat zitten aanpassen omdat anderen iets te zeggen hebben. Dan blijf je bezig :'D

Lunges en squats zijn goede oefening. Begin zonder gewichtjes en als je merkt dat het je gemakkelijk af gaat kun je gewichtjes toevoegen (of flesjes zand of water voor de low budget gewichtjes).

Rot dat mensen je zo noemen, maar er niks van aantrekken is inderdaad moeilijk. Als je denkt dat je je beter voelt door oefeningen te doen moet je ze vooral doen!

Als je een foto plaats kunnen we het zelf beoordelen.

Ik vind overigens elk lichaam mooi. Dat er verschillen zijn bewijst maar weer hoe divers onze mooi natuur is.

Ja hoor,ze gaat ff een foto van der kont op GS plaatsen :bored:

Ja goed idee, dan plaatst ze een foto en dan ga jij haar zeker even keuren? Het is niet aan ons om te bepalen of ze er goed uit ziet of niet.

Ze is zonder twijfel prima zoals ze is, daar is geen foto voor nodig.

Je ziet er vast prachtig uit, daar twijfel ik niet aan! Maar als jij je zekerder voelt over jezelf door wat oefeningen te doen, kan dat echt geen kwaad en moet je dat zeker doen! Op google kun je genoeg oefeningen voor een gespierdere/dikkere kont vinden :slightly_smiling_face:

Je hebt gewoon een bepaalde bouw en die kun je niet veranderen. Sommige mensen (meestal nog kinderen/jongeren) moeten altijd iets vinden om anderen onzeker te maken. Dat is lastig, maar eigenlijk moet je er niks van aantrekken. Iedereen heeft wel iets wat minder mooi is.
Je kunt misschien wel meer vormen creëren door bepaalde kleding te dragen, zou je even kunnen Googlen.

Lol.

Inderdaad: Niks van aantrekken.